اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رویکردی جدید

فتنه‏گران جایگاه ولایت فقیه را نشانه گرفته‏اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبسرد گفت: فتنه‏گران در ادامه روند فتنه‏انگیزی خود این‏ بار اصل و جایگاه والای ولایت فقیه را هدف قرار داده‏اند.

فتنه‏گران جایگاه ولایت فقیه را نشانه گرفته‏اند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام حسین ردایی پیش از ظهر امروز در جمع مردم آبسرد که با حضور استاندار تهران، مدیران‏ کل ادارات استانی و فرماندار دماوند همراه بود، اظهار کرد: در فتنه گذشته همگی مشاهده کردید که شعارهای ناصحیح و توخالی سیاسی بهانه‏ای برای این رخداد تلخ و بزرگ شد.
وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی ایام انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی چه بسا نحوه فتنه از سوی فتنه‏انگیزان دچار تغییر شود.
ردایی، بصیرت در مقابل فتنه‏های احتمالی جدید را بصیرتی علمی خواند و افزود: بصیرت در قبال فتنه‏های احتمالی جدید، بصیرتی علمی است و باید توجهات به جایگاه‏های عملی کسانی که نقش اساسی در انقلاب یک نظام دینی دارند، معطوف شود.
امام جمعه آبسرد ادامه داد: امروز دشمن به خوبی بر این واقعیت واقف است که یکی از اصلی‏ترین ارکان نظام اسلامی، رکن ولایت فقیه است.
وی اضافه کرد: از این‌رو دشمنان این ‏بار به طور مستقیم با شبهه‏اندازی در زمینه این اصل انکارناپذیر قصد بر وارد آوردن ضربه به منزلت جایگاهی دارند که در فتنه گذشته انقلاب اسلامی را از گزند حوادث مخرب محفوظ نگه داشت.
ردایی با تاکید بر لزوم قرار گرفتن در مسیر حرکت صحیح زندگی خاطر نشان کرد: در زندگی امروز انحرافات متعددی اطراف انسان را احاطه کرده است.
امام جمعه آبسرد ادامه داد: امکان بروز خدشه به شخصیت والای انسان متدین و شیعه با شرکت در برخی مجالس وجود دارد و باید از آن پرهیز کرد.
وی اضافه کرد: باید به گونه‏ای زندگی کنیم که اعضا و جوارح انسان در روز قیامت به سود آن باشد نه علیه او زبان بگشاید.
ردایی با اشاره به فرازهایی از آیات شریفه سوره مریم اظهار کرد: در آیه‏هایی از سوره مریم آمده است "هیچ انسانی نیست، مگر آن که وارد جهنم خواهد شد".
امام جمعه آبسرد ادامه داد: این آیه، حکم خداوند است و به طور قطع عملی می‏شود و دو تفسیر در زمینه آن بیان شده است.
وی افزود: نخست آن‌که "انسان چه اهل بهشت و چه اهل جهنم در روز قیامت از کنار آتش جهنم عبور و یا بر فراز این آتش گذری خواهد داشت و مومنان به سلامت رهسپار شده و گنهکاران در آن سقوط می‏کنند".
ردایی ادامه داد: در تفسیری دیگر می‏خوانیم "همه انسان‏ها باید وارد آتش جهنم شوند؛ اهل بهشت همانند حضرت ابراهیم (ع) به سلامت عبور می‏کنند و گنهکاران در آن باقی می‏مانند.
انتهای پیام/ح10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول