اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکید استاندار فارس بر انتخاب کاندیدای ولایی و اصلح مجلس

صادق عابدین: فتنه‌گران اندیشه تغییر انقلاب در مجلس آینده را دارند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس با تاکید بر انتخاب کاندیدای ولایی و اصلح توسط مردم برای مجلس گفت: فتنه‌گران اندیشه تغییر انقلاب در مجلس آینده را دارند و باید مردم در این زمینه هوشیار باشند.

صادق عابدین: فتنه‌گران اندیشه تغییر انقلاب در مجلس آینده را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در جمع ایثارگران شهرستان داراب اظهار داشت: اگر مردم در مقابل فتنه‌گران در 9 دی ماه در صحنه حاضر نمی‌شدند معلوم نبود کار به کجا می‌رسید و امروز در چه وضعیتی بودیم.

صادق عابدین ادامه داد: باید در انتخابات پیش رو مردم با بصیرت هوشیار باشند و فردی را وارد مجلس کنند که 100 درصد ولایی باشد.

وی ابراز داشت: تک تک مردم در قبال رای خود مسئول هستند و باید این را نیز متوجه باشند که دشمنان برای انتخابات پیش رو و مجلس آینده برنامه‌ریزی کرده و حسابی دیگر روی آن بازکرده‌اند.

استاندار فارس افزود: تمام فرمانداران موظف هستند انتخاباتی با شکوه و سالم با حضور حداکثری مردم برگزار کنند و در این دولت نیز اجازه نمی‌دهیم فردی بخواهد در انتخابات تقلب کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: در هر شعبه‌ای که انتخاباتی آرام برگزار شود، برای ما به عنوان یک افتخار ملی محسوب می‌شود و باید به آن ببالیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هدف‌مندی یارانه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح یکی از طرح‌های موفق دولت به شمار می‌رود و هیچ دولتی نیز نتوانست آن را اجرایی کند.

صادق عابدین بیان داشت: امروز با هدف‌مندی یارانه‌ها صرفه‌جویی به خانه‌ها آمد و دهک‌های پایین نیز از یارانه برخوردار شدند.

استاندار فارس ادامه داد: دشمنان با خود گمان می‌کردند با اجرای طرح هدف‌مندی یارانه‌ها می‌توانند فاتحه انقلاب را بخوانند اما این در حالی بود که با عنایت امام زمان (عج) و همراهی مردم این طرح به طور موفق اجرا شد و حتی برخی کشورها به دنبال الگوگیری از آن هستند.

استاندار فارس همچنین به بخشی از دستاوردهای دولت نهم و دهم در شهرستان داراب اشاره و از مهم‌ترین آنها را اجرای 167 کیلومتر راه روستایی و فرعی با حدود 90 میلیارد تومان اعتبار عنوان کرد و ابراز داشت: این اعتبار  1،5 برابر 40 تا 50 سال گذشته است.

وی ادامه داد: 7 هزار و 567 واحد مسکن مهر با 75 میلیارد تومان ساخته شده و این میزان حدود 1،4 برابر 50 سال گذشته است.

استاندار فارس بیان داشت: 37 هزار متر مربع بقاع متبرکه با 2 میلیارد تومان ساخته شده و این مبلغ  4 برابر 50 سال گذشته است.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول