اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه امام حسین(ع):

توسعه انشقاق بین اصولگرایان هدف فتنه‏گران است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه امام حسین(ع) تهران از جمله اقدامات جریان فتنه را در انتخابات آتی، توسعه انشقاق و دوگانگی بین اصولگرایان دانست.

توسعه انشقاق بین اصولگرایان هدف فتنه‏گران است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حیدر ترابی در همایش بصیرت حسینی بسیج ادارات که به همت پایگاه انفال منابع طبیعی حوزه والفجر ادارات و کارخانجات در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد، به تحرکات غرب اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران بعثت جدید اسلام بوده و توانسته است توازن را به نفع مسلمانان جهان برقرار کند.
وی افزود: غرب در پی ایجاد دهکده جهانی بوده و در این مسیر به دنبال این است که شاکله جمهوری اسلامی ایران را بشکند.
ترابی با توجه به بیداری اسلامی در کشورهای عربی تصریح کرد: اسلام‏گرایان شاکله اصلیشان فرهنگ دینی اسلام است و آمریکا می‏خواهد این شاکله را نیز بشکند.
استاد دانشگاه امام حسین(ع) بازتاب انقلاب جمهوری اسلامی را در جهان تاسیس یک جامعه ولایی عنوان کرد و خصوصیات آن را اسلام، رهبری و مردم برشمرد.
ترابی با تاکید بر گفتمان امام(ره) افزود: اصولگرایی در گفتمان امام خمینی(ره) بر سه محور عقل، معنویت و عدل است و این شاخصی است که در همه ادوار تاریخی انقلاب اسلامی میزان است.
وی با اشاره به وظیفه بسیجیان در دوران جنگ نرم تاکید کرد: وظیفه بسیجیان این است که با آگاهی و بصیرت عمل کنند، چرا که امروز دیگر فرصت آزمون و خطا وجود ندارد.
استاد دانشگاه امام حسین(ع) به فعالیت فتنه‏گران در انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: از جمله اقدامات جریان فتنه، تردید در سلامت انتخابات، کاهش اعتماد ملی و توسعه انشقاق و دوگانگی بین اصولگرایان است.
ترابی در پایان مهم‏ترین چالشی را که جریان منحرف در انقلاب اسلامی ایجاد می‏کند، را ایجاد اختلاف بین اصول‏گرایان عنوان کرد.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول