اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اطلاعات گیلان:

مشارکت حداقلی در دستور کار فتنه‌گران است

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی اداره کل اطلاعات گیلان گفت: امروز فتنه‌‌گران به نوعی بحث تحریم انتخابات را مطرح می‌کنند و مشارکت حداقلی را در دستور کار دارند.

مشارکت حداقلی در دستور کار فتنه‌گران است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد تقی کلینی عصر امروز در جمع فرمانداران، شهرداران و اعضای ستاد انتخابات گیلان به موضوع مشارکت و امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: سه مرحله هویت‌یابی، تثبیت و نوزایی و رنسانس برای یک تمدن در نظر می‌گیرند و باید ببینیم که انقلاب اسلامی در کدامیک از این مراحل قرار دارد.
وی، با بیان اینکه کشورمان با پیشرفت‌های مختلف در امور فناوری و هسته‌ای و نظیر آن، مراحل نوزایی را طی می‌کند، افزود: شعار جهانی‌سازی انقلاب اسلامی فراگیر شده است و بیداری اسلامی می‌تواند موید این ادعا باشد.
این مسئول ادامه داد: شخصیت و امنیت پایدار و امید به زندگی که در کشور به چشم می‌آید یکی از شاخص‌های موفقیت نظام است و آمارها نشان می‌دهد که امید به زندگی در کشورمان بالای 70 سال است.
وی با اشاره به اینکه اگر در مرحله نوزایی قرار داریم باید اقدام‌های دشمن را بشناسیم، خاطر نشان کرد: مهم‌ترین کاری که دشمن انجام داده و ما باید نقطه مقابلش قرار گیریم اینکه توانسته است گفتمان‌سازی بین نیروهای وابسته به خود را انجام دهد.
کلینی به فتنه 88 اشاره کرد و بیان داشت: اگر در سال 88 با عنصری به نام فتنه مواجه بودیم امروز فتنه داخل و خارج را با همدیگر متصل کرده و کسانی که بی‌بصیرت بودند خواص مردود را نیز به آن جریان اضافه کرده‌اند.
وی ابراز داشت: یکی از کارهای بزرگ این است که بتوانیم با این گفتمان‌سازی که ایجاد شده، مقابله کنیم و ایجاد یاس و ناامیدی جزو هدف دشمنان است.
معاون امور فرهنگی اطلاعات گیلان با بیان اینکه فتنه‌گران انتظارات تقلبی را مطرح می‌کنند، افزود: استفاده از عنصر نارضایتی را در دستور کار قرار می‌دهند و ناکارآمد نشان دادن حکومت عینی، سیاه نمایی و کمرنگ کردن خدمات متعدد نظام و دولت از جمله اقدام‌های دشمنان است.
وی اذعان داشت: تلاش برای استفاده از آن چیزی که به عنوان گسل قومیتی و مذهبی نام می‌برند و نیز زیر سئوال بردن امنیت در انتخابات از اهداف دشمنان است.
کلینی با اشاره به اینکه هر آنچه را که در گذشته مطرح کرده بودند باز هم مطرح می‌کنند، خاطر نشان کرد: امروز نیز فتنه‌‌گران به نوعی بحث تحریم انتخابات را مطرح می‌کنند و مشارکت حداقلی را در دستور کار دارند.
وی با تصریح بر اینکه باید کاری کنیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند انتخابات آینده دشمن‌شکن خواهد بود، تحقق یابد، یادآور شد: اگر گفتمان‌سازی خودی را در دستور کار خود قرار دهیم می‌توانیم ساختار مطلوبی را ایجاد کنیم.
معاون اطلاعات گیلان، تکثر بیان افزایش مشارکت را یکی دیگر از راهکارها در این زمینه عنوان کرد و افزود: باید از مدیران، دانشگاه، مدارس، اصناف، صنعتگران و... بخواهیم برای حضور حداکثری در انتخابات اقدام کنند و تکثر بیان داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه باید از برخی اقدام‌ها که حساسیت برانگیز است، جلوگیری کنیم، متذکر شد: باید حساسیت‌ها را کاهش دهیم و خدمات دولت را پررنگ جلوه دهیم و اقدام‌های تنش‌زا را کنار بگذاریم.
کلینی، داشتن شاخص‌های لازم برای مجلس ولایی را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: آرای صندوق‌های مردم بسیار مهم است و یکی از سردمداران فتنه نیز اظهار داشت که اگر مشارکت مردم در انتخابات بالای 50 درصد باشد نشانه این است که نظام ما را به خاک سیاه می‌نشاند.
وی، ابراز داشت: امیدواریم مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس حضور و مشارکتی حداکثری داشته باشند.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول