اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

ویژگی یک اصولگرا مرزبندی با فتنه‌گران و منحرفان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مرزبندی شفاف با فتنه و جریان انحرافی ویژگی اساسی یک اصولگرا است.

ویژگی یک اصولگرا مرزبندی با فتنه‌گران و منحرفان است
عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبناى آموزه‌های دینی شکل گرفته و به همین دلیل از حمایت میلیونى ملت ایران برخوردار بوده و طبیعی است که در چنین نظامی، میزان پایبندی افراد به مبانی دینی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی مهم‌ترین ملاک انتخاب برای مسئولیت‌ها بوده و هر کس که در این راه سستی و سهل انگاری کند و یا جرأت و جسارت اعلام مواضع شفاف سیاسی و اعتقادی خود را نداشته و با فتنه‌گران و منحرفان و مفسدان اقتصادی مماشات کند شایستگی حضور در مسئولیت‌های کلان اجرایی و قانونگذاری را نخواهد داشت.

یک اصولگرا باید جرات مرزبندی با فتنه‌گران و منحرفان را داشته باشد

وی افزود: فردی که می‌خواهد به‌عنوان یک اصولگرا در نظام مردم سالاری دینی مسئولیت‌های خطیری را بر عهده گیرد باید جرأت مرزبندی با فتنه‌گران و منحرفان و مفسدان اقتصادی را داشته باشد تا بتواند منشا تحولات مثبت در جامعه بوده و صادقانه خدمت کند و گرنه دچار روزمر‌گی شده و در نهایت با واسطه یا بی‌واسطه در جریانات سیاسی منحرف و یا کانون‌های شوم قدرت و ثروت هضم خواهد شد.

شایق گفت: داشتن عزم و اراده براى رفع مشکلات مردم و جامعه در جای خود چیز با ارزشى است اما برای تاثیرگذاری کافی نیست چون تحولات اساسی و ریشه‌ای مانند مبارزه با فتنه‌گران و منحرفان و باندهای مفسد اقتصادی، اقدام عملی می‌خواهد و این اقدامات قطعا هزینه‌های سنگینی دارد که افراد داوطلب مبارزه با این گروه‌ها باید آمادگی پرداخت آن را از نظر روحی و روانی داشته باشند و تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که این توانمندی تنها در اشخاصی وجود دارد که صلاحیت لازم را از طریق اعتقادت دینی و عمل به تکلیف به دست آورده باشند.

مسئولان سیاسی با توطئه‌گران و مفسدان اقتصادی مرزبندی شفافی داشته باشند

نماینده دوره هفتم مجلس گفت: در شرایطی که بصیرت و آگاهی مردم در کنار هدایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و ایستادگی دلسوزان نظام، رسوایی سران فتنه و خنثی‌سازی دسیسه‌های جریان انحرافی را به دنبال داشته است دلیلی ندارد که نخبگان و مسئولان سیاسی به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد نظام مرزبندی شفافی با فتنه‌گران و توطئه‌گران و یا مفسدان اقتصادی نداشته باشند و یا از اعلام آن ابا کنند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی برای تداوم مسیر با صلابت خود همواره نیازمند مسئولانی با بصیرت و ایثارگر است و جلوه ملموس این بصیرت و آگاهی در شرایط کنونی تمسک به ولایت فقیه و ارزش‌های اعتقادی و انقلابی است که منجر به فاصله گرفتن از فتنه و انحرافات سیاسی و اقتصادی می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول