اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس:

حضور یکپارچه مردم در صحنه سبب ناکامی فتنه‌گران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور یکپارچه مردم در صحنه و تبعیت از ولی فقیه سبب ناکامی فتنه‌گران و نمایش ولایت‌مداری مردم است.

حضور یکپارچه مردم در صحنه سبب ناکامی فتنه‌گران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، محمدمهدی مفتح عصر امروز در یادواره 14 شهید والامقام روستای ملابلاغ از توابع شهرستان رزن اظهار کرد: در فتنه 88 سران فتنه با بی‌بصیرتی راه خود را از ملت جدا کردند و می‌خواستند با چراغ سبز دشمنان، مردم را از آرمان‌‌های امام و شهدا دور کنند.

وی افزود: حضور یکپارچه مردم در صحنه و تبعیت از ولی فقیه باعث ناکامی فتنه‌گران شد و نمایش ولایت‌مداری مردم را به رخ دیگران کشید.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی را از معجزات خدا و هدیه‌ای به ملت ایران دانست و ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا شاهد صلابت، قدرت و استقلال ایران اسلامی هستیم.

وی در ادامه سخنانش خواستار حضور یکپارچه مردم در انتخابات شد و گفت: این مهم، تجدید بیعت با آرمان‌های امام و رهبری است و باید مورد توجه باشد.

امام جمعه شهرستان سنقر نیز در این مراسم گفت: برگزاری یادواره شهدا یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان در عرصه دفاع از اسلام و کشور است.

حجت‌الاسلام محمدجواد برقراری با اشاره به ثمرات خون شهدا گفت: امروز اگر دشمنان با تحریم‌ها و تهدیدهای خود می‌خواهند نظام جمهوری اسلامی ایران را وادار به عقب‌نشینی کنند به خاطر ترس از اقتدار ملت مسلمان ایران است.

وی در ادامه سخنانش انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و ایادی آن می‌خواهند با ایجاد اختلاف مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند ولی با عنایت خدا و هوشمندی مردم بار دیگر این توطئه‌ها نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول