اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه مبارک فجر

9 پروژه عمرانی در بستک افتتاح شد

خبرگزاری فارس: 9 پروژه عمرانی در بستک با حضور فرماندار و مقامات محلی در شهرستان بستک افتتاح شد.

9 پروژه عمرانی در بستک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فرماندار بستک ظهر امروز در مراسم افتتاح 21 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بستک گفت: این پروژه با اعتبار 2 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

جواد قناعتی در حاشیه مراسم افتتاح طرح ویژه احداث مسکن روستایی در عالی‌احمدان بیان داشت: در این روز یک هزار و 90 واحد مسکن روستایی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های مخابرات در جناح بیان داشت: این پروژه به صورت متمرکز با اعتبار 7 هزار و 600 میلیون ریال در جناح به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار بستک در مراسم افتتاح طرح به‌سازی روستای هنگویه افزود: این طرح با اعتبار هزار میلیون ریال و در 6 هزار و 200 مترمربع آسفالت، یک هزار و 64 متر جدول‌گذاری و 3 هزار و 353 مترمکعب خاکریزی افتتاح می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک از افتتاح معابر روستای کمشک با اعتبار 800 میلیون ریال، 700 متر طول و 100 متر عرض خبر داد.

هم‌چنین در این روز پارک و بوستان روستایی چاله فرامرزان با اعتبار 240 میلیون ریال و مساحت 2 هزار و 500 مترمربع افتتاح شد، یادآور می‌شود این بوستان دارای 370 متر جدول‌گذاری، 160 مترمربع اینترلاک ، 200 متر دیوارکشی و تعدادی وسایل ورزشی است.

در ادامه ساختمان دهیاری گچویه با اعتبار 250 میلیون ریال و مساحت 700 مترمربع، پارک و بوستان روستای عالی‌احمدان با اعتبار 400 میلیون ریال و مساحت یک هزار و 500 مترمربع و ساختمان دهیاری روستای کنارسیاه با اعتبار 250 میلیون ریال و مساحت 400 مترمربع به بهره‌برداری رسید.

هم‌چنین در این روز نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان فکری با حضور فرماندار شهرستان بستک افتتاح شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک در آیین افتتاح نمایشگاه بیان داشت: در این نمایشگاه از آثار هنرجویان برای شناساندن رشته‌های درسی موجود در سطح منطقه به دانش‌آموزان سال اول دبیرستان استفاده شده است.

یادآور می‌شود این نمایشگاه تاپایان دهه مبارک فجر دایر است.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول