اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح و کلنگ‌زنی 81 پروژه گازرسانی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: در دهه فجر امسال 81 پروژه گازرسانی در استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی‌ می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 81 پروژه گازرسانی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر، غلامعباس حسینی اظهار داشت: هدف از اجرای این پروژه‌ها توسعه گازرسانی در استان و افزایش جمعیت تحت پوشش گاز بوده است.

حسینی در ارتباط با مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح خاطر نشان کرد: بهره‌برداری از خط توزیع گاز شهری در شهرهای آبپخش، سعدآباد، دلوار، فاز دوم بوشهر، فاز دوم برازجان و فاز تکمیلی خورموج به طول 168 کیلومتر و نیز بهره برداری از خط توزیع گاز در هفت روستای استان به طول 53کیلومتر از جمله مهم‌ترین پروژه‌های یاد شده است.

وی ادامه داد: گازرسانی به طرح‌های مسکن مهر در شهرهای بوشهر و برازجان، بهره‌برداری از گازرسانی به هفت ایستگاه CNG در استان، گازرسانی به بیمارستان‌های بوشهر و برازجان، راه اندازی ساختمان گاز در چهار ناحیه استان و ... ازجمله دیگر طرح‌های مهم قابل افتتاح است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر، حجم ریالی هزینه شده برای اجرای پروژه‌های فوق را 215 میلیارد و 254 میلیون ریال عنوان کرد.  

وی همچنین در ارتباط با  آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی در استان نیز تصریح کرد: همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، عملیات اجرای توسعه شبکه گاز شهری در سه شهرستان، نصب هشت هزار و 600 فقره انشعاب، عملیات گازرسانی به 39 روستای استان، گازرسانی به سه ایستگاه CNG، عملیات احداث دو ساختمان در نواحی و نیز آغاز عملیات گازرسانی به پنج پروژه صنعتی عمده از جمله مهم‌ترین پروژه‌های آماده کلنگ زنی در این ایام است.

حسینی در خاتمه، هزینه اختصاص یافته برای اجرای طرح‌های مذکور را 309 میلیارد و 866 میلیون ریال ذکر کرد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول