اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

سال 91 بهار افتتاح پروژه‌های مسکن مهر در اردبیل

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: سال 91 شاهد اتمام پروژه‌های مسکن مهر در اردبیل خواهیم بود به طوری که می‌توان این سال را بهار افتتاح پروژه‌های مسکن مهر عنوان کرد.

سال 91 بهار افتتاح پروژه‌های مسکن مهر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در همایش تبیین دستاوردهای نظام در اردبیل از افتتاح 4 هزار واحد مسکن مهر خبر داد و اظهار داشت: 7 هزار و 300 واحد مسکن مهر نیز در مرحله نازک‌کاری قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: 199 واحد خودمالکین در دهه فجر سال جاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اکبری در ادامه سخنان خود به تجهیز و توسعه اماکن بهداشتی و درمانی اردبیل اشاره کرد و افزود: مورد بسیار مهم در این زمینه استفاده کشورهای مجاور از این خدمات بهداشتی و درمانی است که اردبیل را در آینده نزدیک به قطب درمانی کشور تبدیل می‌کند.

فرماندار اردبیل در ادامه از اختصاص یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان برای بخش ترومای بیمارستان امام (ره) خبر داد و گفت: تاکنون با اختصاص 5 میلیارد تومان بخشی از کارهای این قسمت انجام شده است.

این مسئول همچنین از راه‌اندازی اورژانس اجتماعی با کمک سازمان بهزیستی خبر داد و افزود: در راستای مدیریت شایسته آسیب‌های اجتماعی ضروری است اورژانس‌های اجتماعی در اردبیل راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبری با بیان اینکه پیش از انقلاب پزشکان هندی و پاکستانی در اردبیل مردم را مداوا می‌کردند، تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اردبیل هم‌اکنون میزبان بیماران خارج از کشور است به طوری که در سایه انقلاب اسلامی بخش‌های فراوان درمانی از جمله آنژیوگرافی، تروما و بخش قلب در این منطقه راه‌اندازی شده به طوری که در آینده نزدیک اردبیل قطب مورد اطمینان مداوای بیماران خواهد شد.

فرماندار اردبیل در پایان اظهار داشت: در طی شش سال گذشته 28 میلیارد و 400 میلیون تومان در راستای توسعه مراکز بهداشتی اردبیل هزینه شده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول