اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

افتتاح 2 پایگاه مقاومت بسیج در زرند

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه فجر پایگاه مقاومت شهدای روستای آبپنگوئیه و پایگاه مقاومت شهید محلاتی حوزه جواد‌الائمه (ع) سپاه زرند افتتاح و بهره‌برداری شد.

افتتاح 2 پایگاه مقاومت بسیج در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به مناسبت دهه فجر پایگاه مقاومت شهدای روستای آبپنگوئیه و پایگاه مقاومت شهید محلاتی حوزه جواد‌الائمه (ع) سپاه زرند پیش از ظهر امروز افتتاح و بهره‌برداری شد.

در این آیین منوچهر شمس‌الدینی فرمانده سپاه ناحیه زرند با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) نقطه عطفی برای تمام حرکت‌های گذشته در تاریخ معاصر ایران محسوب می‌‌شود و منحصر به فرد است.

وی افزود : اگر نگاهی به ویژ‌گی‌های منحصر به فرد انقلاب اسلامی کنیم، نقش اسلام، مردمی بودن انقلاب، رهبری پیامبرگونه در انقلاب، روحیه ایثار و شهادت، استقلال طلبی انقلاب را می‌بینیم و در چنین فضایی بود که وحدت کلمه و همدلی در سایه اطاعت از ولی‌فقیه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

شمس‌الدینی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب و نظام به رهبری امریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از کوشش برای نفوذ و براندازی غافل نشدند و با توطئه‌های خارجی و داخلی علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی طی 33 سال انقلاب تلاش کردند تا به هدف خود برسند، اما ناکام ماندند و امروز هم از طریق جنگ نرم وارد شده و باید مواظب و مراقب باشیم، گول دشمنان را نخوریم، شیطان‌هایی امروز در لباس دوست وارد شده‌اند و قصد دارند ما را از راهی که داریم، منحرف کنند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتخاب ما باید هدف‌دار و آگاهانه باشد، فردی را انتخاب کنیم که اصلح و حافظ و نگهبان ارزش‌های والای اسلام و ولایت فقیه باشد و در مقابل رای که در صندوق می‌اندازیم، مسئول هستیم و باید جواب‌گو باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه زرند تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران الگویی برای مردم منطقه و بیداری ملت‌ها شده است و باید قدر این انقلاب و نظام و ولایت را بدانیم و یکی از نعمت‌هایی که نصیب ما شده، نعمت بسیج است که به فرمان حضرت امام راحل شکل گرفت و وظیفه‌ای که به عهده این نهاد مقدس گذاشته شده از عهده آن به خوبی بر آمده و موجب سربلندی این نظام شده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول