اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه فجر انجام شد

افتتاح طرح توسعه کتابخانه ملاعبدالله بشروی

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان شهرستان طرح توسعه مخزن کتابخانه ملاعبدالله بشروی با هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

افتتاح طرح توسعه کتابخانه ملاعبدالله بشروی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، فرماندار بشرویه ظهر امروز در این مراسم با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در راستای بهبود کیفیت و کمیت پروژه‌های فرهنگی اظهار داشت: در حالی که در جهان امروز تمام فضا و امکانات در مسیر به انحراف کشاندن جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است توسعه زیرساختی و تلاش در این راستا حائز اهمیت است.

غلامرضا پورسلطانی ادامه داد: در سال گذشته کتابخانه‌های شهرستان از لحاظ فرهنگی تلاش گسترده‌ای داشتند که در مراسم هفته کتاب به ‌عنوان کتابخانه برتر استان معرفی شدند و این امر افتخار بزرگی برای شهرستان فرهنگی بشرویه بود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه نیز در این مراسم با اشاره به وجود مشکل اساسی کمبود فضای فیزیکی به ویژه در مخزن کتابخانه اظهار داشت: طرح توسعه مخزن کتابخانه از جمله نیازهای اساسی این کتابخانه بود که با توجه ویژه فرمانداری و اختصاص بودجه مناسب از محل تملک و دارایی شهرستان در سال‌جاری طرح توسعه مخزن آغاز شد و 50 متر فضای جدید به مخزن کتابخانه افزوده شد.

محمود کاظم‌زاده ادامه داد: در سال‌جاری نیز از همین مبلغ 300 میلیون ریال برای خرید تجهیزات کتابخانه‌ای تعلق گرفت که با اختصاص 40 درصد از این مبلغ نیاز تجهیزاتی کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان تأمین شد.

وی ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی شهرستان در حال حاضر بیش از 2 هزار نفر عضو دارند که نیمی از این تعداد عضو شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای کشور هستند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه یادآور شد: تاکنون بیش از 60 نفر از برگزیدگان مسابقات کتابخانه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال‌جاری از شهرستان بشرویه بوده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول