اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل خبر داد

افتتاح 193 طرح مخابراتی به مناسبت دهه فجر در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: همزمان با جشن‌های سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 193 طرح مخابراتی در اردبیل بهره‌برداری می‌شود.

افتتاح 193 طرح مخابراتی به مناسبت دهه فجر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور محمد‌حسینی پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های این شرکت در اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها با هزینه‌ای بالغ بر 55 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده و به ملت شریف اردبیل تقدیم خواهد شد.

وی نوسازی و بهسازی شبکه تلفن همراه شهرستان اردبیل، نیر و سرعین با 159 ایستگاه BTS، توسعه و جایگزینی چهار سوئیچ پرظرفیت به تعداد 8 هزار و 300 شماره، سوئیچ کافوی نوری به تعداد 9 مورد و لاین ترمینال نوری به تعداد 21 مورد را از جمله این طرح‌‌ها اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل توسعه جوامع را در سایه پیشرفت در عرصه‌های مختلف امکان‌پذیر اعلام کرد و افزود: بخش مخابرات و فناوری اطلاعات از بخش‌های مهم برای تامین نیازهای جامعه در حال پیشرفت است.

محمد‌حسینی خاطرنشان کرد: با توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساخت‌های لازم باید برای پیشرفت‌های جامعه مهیا شود و شرکت مخابرات استان اردبیل با تامین و به‌روز کردن خدمات خود در بخش‌های تلفن ثابت، همراه و دیتا نقش مهمی را در این راستا ایفا می‌کند.

این مسئول وضعیت شاخص‌های اساسی شرکت مخابرات استان اردبیل را در دهه فجر سال جاری یادآور شد و گفت: در حال حاضر 383 هزار و 772 شماره تلفن مشغول به کار در استان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل با اشاره به اینکه در حال حاضر ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان اردبیل 30.65 درصد است اذعان داشت: هم‌اکنون 653 هزار و 31 شماره تلفن همراه در استان اردبیل وجود دارد.

محمد‌حسینی ضریب نفوذ تلفن همراه در استان اردبیل را نیز 52.16 اعلام کرد و بیان داشت: ضریب پوشش جمعیتی همراه اول در این استان 94 درصد است.

وی تصریح کرد: 363 سایت BTS، 3 هزار و 277 دستگاه تلفن همگانی و یک هزار و 647 روستای دارای تلفن خانگی از دیگر شاخص‌های اساسی شرکت مخابرات در استان اردبیل است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل با اشاره به اینکه میزان کابل‌کشی فیبرنوری در سطح استان 4 هزار و 188 کیلومتر است، افزود: هم‌اکنون 123 دفتر خدمات ارتباطی شهری و 320 دفتر ICT روستایی در اردبیل فعال است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد‌حسینی ضریب نفوذ کاربران اینترنت را نیز 51 درصد اعلام کرد و اظهار داشت: 10 هزار و 22 پورت مشترکین ADSL مخابرات و 86 مرکز دارای امکانات دیتا در اردبیل فعال است.

انتهای پیام/صا2/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول