اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی قزوین خبر داد

افتتاح مسکن معلولین و نیازمندان در شهرستان بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: شش واحد مسکونی معلولین و نیازمندان شهرستان بویین‌زهرا افتتاح شد.

افتتاح مسکن معلولین و نیازمندان در شهرستان بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی استان قزوین، معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، شش واحد مسکونی برای معلولین و نیازمندان شهرستان بویین‌زهرا با حضور مسئولین شهرستان و سازمان بهزیستی استان افتتاح شد.

علیرضا وارثی افزود: این واحدهای 50 متری با اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین ساخته و به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی شهرستان بویین‌زهرا واگذار شده است.

وی اضافه کرد: این واحدها در مدت 18 ماه با اعتبارات دولتی به مبلغ 60 میلیون تومان و همچنین کمک 40 میلیون تومانی خیرین این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

معاون فرهنگی و پیشگیری سازمان بهزیستی استان قزوین اعلام کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف این معاونت، کاهش بار ناشی از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها در سطح جامعه است.

فریده یوسفی‌پور گفت: طرح غربال‌گری شنوایی نوزادان در چهار بیمارستان استان اجرا می‌گردد که در سال گذشته 3 هزار و 368 نوزاد تحت پوشش طرح غربال‌گری شنوایی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف شناسایی اختلالات شنوایی نوزادان و شیرخواران قبل از سه ماهگی و شروع مداخلات طبی توانبخشی قبل از شش ماهگی اجرا می‌شود.

یوسفی‌پور اضافه کرد: نوزادان تازه متولد شده با استفاده از دستگاه‌های سنجش شنوایی تست می‌شوند و در صورت سالم بودن، کارت سلامت و در صورت مشکوک بودن کارت ارجاع دریافت کرده و به مراحل بعدی تشخیص ارجاع می‌گردند.

انتهای پیام/خ۳۰/گ2000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول