اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور:

یک پروژه گاوداری شیری در سرولایت نیشابور افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: یک واحد گاوداری شیری در روستای سلطان‌میدان از توابع بخش سرولایت هم‌زمان با ششمین روز دهه مبارک فجر، افتتاح شد.

یک پروژه گاوداری شیری در سرولایت نیشابور افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از روابط‌ عمومی اداره جهاد کشاورزی نیشابور، سیدغلامرضا نبوی‌نامقی اظهار داشت: این پروژه 70 رأسی مولد، که در منطقه‌ای محروم احداث شده، قادر به تولید سالانه 420 تن شیر خام است.

وی افزود: عملیات احداث این دامداری با یک میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شخصی و یک میلیارد و 84 میلیون ریال تسهیلات بانکی از نیمه دوم سال 89 در زمینی به مساحت 4 هزار و 900 مترمربع آغاز شد و اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: فاصله زمانی کوتاه اخذ پروانه تأسیس تا احداث تأسیسات و بهره‌برداری از آن با توجه به محرومیت منطقه و شرایط ویژه آب و هوایی و برودت هوا از ویژگی‌های این واحد دامداری است.

این پروژه یکی از 18 طرح عمرانی جهاد کشاورزی نیشابور در ایام‌الله دهه فجر است که برای پنج نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول