اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه فجر

پروژه‌های جدید بیمارستان امام رضا(ع) مشهد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، پروژه‌های جدید بیمارستان امام رضا(ع) مشهد افتتاح شد.

پروژه‌های جدید بیمارستان امام رضا(ع) مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پروژه‌های جدید بیمارستان امام رضا(ع) مشهد، هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ظهر امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و رئیس بیمارستان امام رضا(ع) در محل بیمارستان امام رضا(ع) افتتاح شد.

این پروژه‌ها شامل، مرکز جامع قلب و عروق، مرکز طب سوزنی بیمارستان امام رضا(ع)، مرکز بیماری‌های مادرزادی قلب اطفال و هم‌چنین راه‌اندازی سی تی آنژیوگرافی است.

محمود شبستری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در حاشیه مراسم افتتاحیه این پروژه‌ها اظهار داشت: بیمارستان امام رضا(ع)، در آخرین رتبه‌بندی بیمارستان‌های کشور به لحاظ کیفیت خدمات درمانی حائز رتبه نخست شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بیماری‌های قلبی شایع‌ترین علت مرگ و میر در ایران است و امیدواریم با افتتاح بزرگ‌ترین مرکز جامع قلب و عروق در شرق کشور، گام مهمی در پیشگیری و درمان بیماری‌های قلبی برداریم.

شبستری افزود: مرکز جامع قلب و عروق با فضایی بالغ بر 850 مترمکعب، تنها یک فضای فیزیکی نیست، بلکه یک فرآیند جدید درمانی است.

وی در ارتباط با مرکز طب سوزنی بیمارستان امام رضا(ع) تصریح کرد: تمام متخصصان این مرکز در چین آموزش دیده‌اند و این مرکز مهم‌ترین مرکز ارائه خدمات طب سوزنی و چینی در کشور است.

شبستری در ارتباط با تفاوت خدمات این مرکز با سایر مراکز طب سوزنی افزود: خدمات این مرکز کاملا علمی است، در حالی که در سایر مراکز طب سوزنی، درمان به صورت تجربی انجام می‌شود.

وی در ارتباط با محور برنامه‌های بیمارستان امام رضا(ع) اضافه کرد: زیباسازی فضای بیمارستان، تکریم ارباب‌رجوع و رعایت حقوق بیماران، مهم‌ترین اولویت‌های بیمارستان امام رضا(ع) است.

محمد عباسی‌تشنیزی، رئیس بیمارستان امام رضا(ع) نیز در این مراسم در ارتباط با فعالیت‌های صورت گرفته اظهار داشت: بیمارستان امام رضا(ع)، هم به لحاظ وجه تاریخی و هم‌چنین به لحاظ تجهیزات درمانی در کشور منحصر به فرد است.

وی افزود: در یک سال گذشته، میزان رضایت‌مندی بیماران از خدمات ارائه شده در بیمارستان امام رضا(ع)، پیشرفت چشمگیری داشته است.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) در ارتباط با طرح نوبت‌دهی اینترنتی به بیماران اظهار داشت: در حال حاضر نوبت‌دهی به سه صورت تلفنی، اینترنتی و حضوری انجام می‌شود و بسیاری از مشکلات بیماران محترم برای مراجعه، حل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای زیباسازی فضای بیمارستان اقداماتی هم‌چون مرمت میادین درون بیمارستان و توسعه فضای سبز انجام شده است.

انتهای پیام/م10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول