اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفتمین روز از دهه فجر

مجتمع آب‌رسانی سمک نهبندان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر مجتمع آب‌رسانی سمک از توابع شهرستان نهبندان با حضور استاندار خراسان‌جنوبی و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مجتمع آب‌رسانی سمک نهبندان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، قهرمان رشید پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح اظهار داشت:‌ برای این پروژه 9 هزار و 721 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه 380 خانوار در غالب چهار روستای برک، حسین‌آباد قاسم، سرپشته و سیدال از آب آشامیدنی برخوردار شدند.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: 20 هزار و 985 متر لوله‌گذاری و یک ‌هزار و 380 متر شبکه توزیع از مشخصات این پروژه است.

رشید از اختصاص اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی خبر داد و تصریح کرد: این اعتبار 2.5 برابر اعتبارات سال گذشته این شرکت است.

استاندار خراسان‌جنوبی یادآور شد: در دهه فجر امسال 22 پروژه آب‌رسانی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

رشید با بیان اینکه این پروژه‌ها 53 روستا به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها  560 خانوار از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی خدمات متعددی در بحث آبادانی کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم صورت گرفته است، ادامه داد: خدمت برای مناطق محروم و توجه به محرومان از تمهیدات نظام، انقلاب و اسلام است.

رشید با بیان اینکه خدمت و توجه ویژه به محرومان در دولت نهم و دهم تبلور یافته است، گفت: انقلاب اسلامی در حال حاضر دارای گفتمان جدید و تحول‌آفرینی در منطقه و جهان است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال‌جاری در نهبندان مبلغ 30 میلیارد تومان از منابع مختلف برای اجرای پروژه‌های گوناگون در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول