اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی ورامین خبر داد

اشتغال بیش از 70 معلول در ورامین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، بیش از 70 نفر از معلولان این شهرستان در مناطق مختلف مشغول به کار شده‌اند.

اشتغال بیش از 70 معلول در ورامین
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره بهزیستی شهرستان ورامین، بهروز هیودی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره بهزیستی، ایجاد اشتغال پایدار برای معلولان به عنوان افرادی که دارای قابلیت‌های فراوانی هستند، است که تا کنون توانسته‌ایم به برنامه‌های پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین گفت: سازمان بهزیستی در زمینه استفاده کارفرمایان از معلولان، تسهیلات مناسبی را در اختیار آنان قرار داده است که با به کارگیری هر فرد معلول، از آنها برخوردار می‌شوند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: کارفرمایان در صورت استفاده از معلولین می‌توانند ضمن برخورداری از تسهیلات 100 تا 150 میلیون ریالی به ازاء هر معلول، 23 درصد سهم بیمه کارفرما را نیز پرداخت کنند که این سهم بیمه توسط بهزیستی پرداخت می‌شود.
هیودی عنوان کرد: همچنین در راستای حمایت از خود اشتغالی معلولین، سهم 23 درصدی بیمه معلولان شاغل نیز توسط بیمه پرداخت می‌شود.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین اضافه کرد: تسهیلات 50 تا 100 میلیون ریالی خوداشتغالی به معلولان متقاضی نیز در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای معلولان شهرستان ورامین پرداخت شده است. 
وی بیان داشت: تاکنون 48 نفر برای استفاده از بیمه خویش فرما و 70 نفر متقاضی بیمه سهم کارفرما معرفی شده‌اند.
وی در ادامه افزود: از ابتدای سال تاکنون 80 نفر برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی و 40 نفر برای استفاده از تسهیلات خود اشتغالی به بانک‌های عامل معرفی شده و 9 کارفرما نیز برای استفاده از تسهیلات به کارگیری معلولان معرفی شده‌اند. 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین در پایان ابراز امیدواری کرد که در سایه توجه کارفرمایان و تلاش مسئولان برنامه‌ریز شهرستان، شاهد به کارگیری معلولان که از قابلیت‌های فراوانی برخوردارند در کارگاه‌های مختلف باشیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول