اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد:

یک درصد جمعیت مازندران دارای معلولیت هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان مازندران گفت: تنها یک درصد جمعیت استان مازندران دارای معلولیت هستند.

یک درصد جمعیت مازندران دارای معلولیت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، روح‌الله ردایی پیش از ظهر امروز در جمع فعالان امور خیریه مرتبط با بهزیستی این شهرستان اظهار داشت: 5 هزار و 52 خانوار زیر پوشش این سازمان در مازندران صاحب خانه می‌شوند.
ردایی بیان داشت: بیشترین خدمات را دولت نهم و دهم به جامعه هدف داشته و در مازندران 4 هزار و 822 فرصت شغلی مربوط به سازمان بهزیستی است.
مدیرکل بهزیستی استان مازندران با اشاره به اینکه یک‌هزار و 300 مرکز در استان مازندران تحت نظر این سازمان است، تصریح کرد: همه نهادها و ادارات موظف‌اند شرایط مساوی برای معلولان و جانبازان را فراهم کنند.
ردایی با اعلام اینکه امروز در مازندران شش مرکز اورژانس داریم که تلاش می‌کنند تا آمار طلاق را پایین بیاورند، عنوان داشت: سازمان بهزیستی مولود انقلاب است و کانون اصلی این سازمان نیز پیشگیری است و با نگاه مددکارمحوری ایجاد شد.
وی با بیان اینکه سه معاونت تخصصی و دو معاونت پشتیبانی در سازمان ایجاد شد، خاطرنشان کرد: در امور اجتماعی افرادی که به هر دلیل دچار آسیب شده‌اند و سرپرست را از دست داده‌اند نیاز است تا سازمان به داد این افراد برسد.
ردایی با اشاره به اینکه نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و خیابانی یکی دیگر از وظایف سازمان است، اظهار داشت: بخش دیگر از فعالیت‌های ما آموزش مهارت‌های زندگی است و همه ما باید الفبای زندگی را یاد بگیریم تا دچار مشکلات اجتماعی نشویم.
وی با تاکید بر اینکه بخش امور توانبخشی یعنی توانمندسازی افرادی که به نوعی دچار معلولیت شده اند برای ما بسیار مهم است، گفت: یک درصد جمعیت ما دچار معلولیت هستند.
ردایی با اشاره به اینکه هشت درصد شهروندان مازندران سالمند بالای 65 سال هستند، بیان کرد: 23 درصد مردم جامعه هدف سازمان بهزیستی هستند.
وی با اعلام اینکه تنها یک کمپ مجاز بازپروری در فریدونکنار داریم، گفت: ورود مواد مخدر به خانه‌ها به دلیل کمبود معنویت است.
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول