اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف انتقال و بیان مشکلات معلولان

مشاور استاندار هرمزگان در امور معلولان معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: در نشست استاندار هرمزگان با مسئولان انجمن ضایعه نخاعی این استان مقرر شد، از بین معلولان مشاور استاندار هرمزگان در امور این قشر معرفی شود.

مشاور استاندار هرمزگان در امور معلولان معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، استاندار هرمزگان عصر امروز طی نشستی که با مسئولان انجمن ضایعات نخاعی برگزار شد با بیان اینکه بالا بودن روحیه افراد ضایعه نخاعی و رسیدگی به امور مربوط به انجمن مربوطه ارزشمند است، اظهار داشت: به منظور رفع موانع معماری و ایجاد شرایط بهتر و ایفای نقش سازنده در جامعه به تمامی دستگاه‌های دولتی و معاونت عمرانی استانداری ابلاغیه‌ای برای رفع این موانع صادر شد‌ه است.

ابراهیم عزیزی با بیان اینکه در این نشست مصوب شده است که یکی از معلولان به عنوان مشاور استاندار معرفی شود، افزود: کارگروهی نیز باید به ریاست معاون سیاسی و امنیتی و با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی، مدیر کل بهزیستی هرمزگان و مدیر عامل انجمن ضایعه نخاعی تشکیل و نسبت به تهیه بسته اجرایی به منظور حمایت‌های لازم از معلولان ضایعات نخاعی اقدام و برای ابلاغ به آنان ارائه شود.

جاسم محمدی فارسانی مدیر کل بهزیستی هرمزگان نیز در ادامه این نشست با تجلیل از فعالیت‌های انجمن ضایعه نخاعی در زمینه توانمندسازی افراد ضایعات نخاعی خواستار مساعدت هر چه بیشتر استاندار شد.

فرشید معنایی مدیر عامل انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این انجمن، توانمندی‌ها و برخی از موانع پیش روی معلولان ضایعه نخاعی، اظهار داشت: یکی از مشکلات افراد ضایعه نخاعی در استان عدم مناسب سازی محیط شهری، عدم دسترسی معلولان شهرستان‌ها به امکانات مورد نیاز به ویژه ایاب و ذهاب و کمبود اعتبارات برای خرید لوازم کمک توانبخشی، نبود تیم سیار توانبخشی در شرق استان و عدم اختصاص هزینه تجهیز به دفتر انجمن است.

وی از استاندار هرمزگان خواستار رسیدگی و پیگیری برای رفع مشکلات جامعه معلولان شد.

گل محمد بامری معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان نیز در ادامه توضیحاتی را در خصوص طرح درمان افراد ضایعات نخاعی که توسط انجمن، اداره کل بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و با حمایت استانداری انجام شده است را بیان کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول