اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

انزوای آمریکا نتیجه کارشکنی‌های او در برابر انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: انزوای امروز آمریکا و دیگر قدرت‌های پوشالی جهان نتیجه کارشکنی‌های آنها با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انزوای آمریکا نتیجه کارشکنی‌های او در برابر انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل ایرج بیگدلو عصر امروز در آیین جشن انقلاب در شهرستان کوثر اظهار داشت: آمریکا با ترفندهای گوناگون منطقه‌ای به ویژه حمله به عراق و افغانستان برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران روز به روز اعتبار و جایگاه جهانی خود را از دست داده و امروز در ذلیل‌ترین فرصت و جایگاه تنها برای دیگران دندان تیز می‌کند.

وی حاکمیت اصلی و جهانی انقلاب اسلامی را در اوضاع و شرایط کنونی نتیجه پایداری 33 ساله ملت ایران در برابر اندیشه فاسد نظام کفر توصیف کرد و افزود: ملت ایران آن قدر از صلابت و نقطه قوت رو به جلو برخوردار است که هیچ ترفندی و حرکتی نمی‌تواند حاکمیت او را نقض کند.

بیگدلو در ادامه بزرگ‌ترین نعمت و بی‌نظیرترین پشتوانه این نظام را رهبری هوشمند و امت با صلابت بیان کرد و ادامه داد: به برکت الگوگیری بسیاری از کشورها از نظام ما در همین یک سال اخیر شاهد نابودی و اضمحلال چهار شیطان بزرگ و طاغوت منطقه‌ای بودیم که مردم با بیداری و خروش انقلابی خود آنها را از تخت به زیر کشیدند.

این مسئول ویژگی بهار سی و سوم این کشور را تقویت روحیه وحدت، همدلی و صلابت روزافزون توصیف کرد و گفت: ملت ما با پشت سر گذاشتن 33 سال نزاع و دشمنی که استکبار علیه ما ایجاد کرده بود در نهایت غربت اهداف خود را به پیش برد و امروز با همسویی دیگر کشورهای حر و آزادیخواه به مسیر دوراندیشانه خود ادامه می‌دهد.

وی با برشمردن دستاوردهای این نظام در مقاطع مختلف به ویژه جنگ تحمیلی، تحریم و تهدید، ترور و کارشکنی‌ها در طول این ایام تصریح کرد: دشمن امروز به شکست تمام صحنه‌ها در رویارویی با ملت ایران معترف است و این اعتراف نشان می‌دهد که به یقین پیروزی از آن ما است.

به گزارش فارس، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود به در پیش بودن یوم‌الله 22 بهمن و بهار سی و چهارم انقلاب را خاطر نشان کرد و اظهار داشت: مردم ما در 22 بهمن امسال به تمام یاوه‌سرایی‌های اردوگاه غرب پاسخی دندان‌شکن می‌دهد و بار دیگر از سرمایه‌های این انقلاب دفاع کرده و صیانت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام از هم اکنون دو صحنه 22 بهمن و 12 اسفند امسال را نقطه آماج و نشانه‌گذاری اهداف پلید خود قرار دادند تا شاید برای خود راه فرجی باز کنند اما در این دو صحنه ملت ما بار دیگر غرور و عزت جهانی و بین‌المللی خود را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول