اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

دنیا به حقیقت کلام "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" رسیده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: دنیا امروز به حقیقت کلام گهر‌بار امام راحل که "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند "رسیده‌ و به این سخن ایمان آورده‌اند.

دنیا به حقیقت کلام "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری صبح امروز در دیدار جمعی از کارکنان و مسئولان شهرستان خلخال در دفتر امام جمعه خلخال اظهار داشت: امروز بسیاری از زوایای پیدا و پنهان فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب حقیقتی آشکار پیدا کرده و دنیا فهمیده است که این انقلاب مرام و اندیشه‌ای جز عدالت‌خواهی، استقلال و آزادگی نداشته است.

وی بیان داشت: بعد از گذشته سه دهه از پیروزی انقلاب موج بیداری اسلامی و مکتبی دنیا را فرا گرفته و کاخ مستبدان جهان را به لرزه درآورده است در حالی که همچنان عده‌ای سعی می‌کنند این لغزش‌ها و خطاها را نادیده بگیرند.

امام جمعه خلخال به فرمایش روز گذشته مقام معظم رهبری در مورد خیانت‌ها و اندیشه‌های ناسالم مکتب لیبرال دموکراسی اشاره کرد و افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه دیروز تهران اعلام کردند، استکبار جهانی امروز اعتبار جهانی خود را از دست داده و جای هیچ‌گونه مجادله و مباحثه را نگذاشته است.

رشتبری گفت: بزرگ‌ترین خیانت در حق نظام جمهوری اسلامی ایران کوبیدن بر طبل حمله نظامی آمریکا و یا بزرگ جلوه دادن شیطنت‌های شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است در حالی که این کشور سر سوزنی جرأت حمله و حرکت به سمت نظام اسلامی ما را ندارد.

وی عزت و شوکت امروز انقلاب اسلامی را برگرفته از دو اصل وحدت و ولایت‌پذیری به صورت عمومی و همگانی دانست و ابراز داشت: کشور امام زمان (عج) را تکیه و اعتقاد به این دو اصل محافظت کرده و از این به بعد نیز محافظت خواهد کرد.

این مسئول در ادامه سخنان خود به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و کسب عزت و افتخار امروزی را محصول سال‌ها زحمت و رنج امام راحل و مجاهدان واقعی انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما امروز وابسته به هیچ نظام یا دولتی نیستیم و جمله نه شرقی نه غربی حقیقتی عینی و تجلی واقعی پیدا کرده است.

رشتبری اضافه کرد: اکنون با دست توانای جوانان وطن توانسته‌ایم به تکنولوژی‌های مختلف در زمینه‌های علمی، اقتصادی، تولیدی و فناوری دست یابیم.

وی ادامه داد: در سایه این پیشرفت‌ها ما امروز در مجامع بین‌المللی حرفی برای گفتن داریم و اکنون ایران اسلامی ما در مسیر پیشرفت‌های روزافزون گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان خلخال در پایان سخنان خود به حساسیت دو مقطع پیش رو یعنی 22 بهمن و روز انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن افیون ما امروز این دو صحنه با عظمت انقلاب اسلامی را نشانه گرفته و رصد می‌کند تا کوچکترین کم‌رنگی را بزرگ و بزرگ‌تر جلوه دهد در حالی که همه ما وظیفه داریم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن و روز سرنوشت‌ساز 12 اسفند امسال در صحنه حاضر و آماده باشیم و کید دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول