اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

غرب و آمریکا از سیاست‌های نظامی و اقتصادی ایران واهمه دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: غرب و آمریکا از سیاست‌های نظامی و اقتصادی ایران واهمه دارند.

غرب و آمریکا از سیاست‌های نظامی و اقتصادی ایران واهمه دارند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی شامگاه شنبه در دیدار مردم روستای دهقائد در دشتستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی یادآور شهامت، شجاعت و ایثارگری ملت بزرگ ایران اسلامی است که با رهبری معمار کبیر انقلاب از جان خود گذشته و خون خود را به پای این شجره طیبه ریختند.

فرماندار دشتستان دهه فجر را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: در دهه فجر اسلام دوباره متولد شد و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده است و باید با تمام توان در راستای بزرگداشت این ایام بزرگ کوشا باشیم.

خسروی بیان کرد: در شهرستان دشتستان برنامه‌های متنوعی به منظور بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر تدارک دیده شده که در روزهای گذشته شاهد برگزاری برخی از آنها بوده‌ایم و در روزهای آینده نیز شاهد برگزاری بیشتر این برنامه‌ها خواهیم بود.

وی اضافه کرد: پیش از شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران به نام حکومت اسلامی با سازمان تعریف شده و با ساختارهای حاکمیتی مردم هیچ‌گاه در طول تاریخ اسلامی شکل نگرفته بود.

این مسئول با اشاره بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی فارغ از اندیشه‌های شرقی و غربی است که در تاریخ زندگی بشری شاهد آن بوده‌ایم، اذعان کرد: در طول تاریخ بشر اندیشه‌های سیاسی شرق و غرب هیچگاه بشریت را رها نکرده بود ولی با شکل‌گیری انقلاب اسلامی امت مسلمان ایران با رهبری امام خمینی (ره) شاهد شکل‌گیری حکومتی بر مبنای دستورات دین مبین اسلامی و به دور از اندیشه‌های سیاسی شرق و غرب در جهان بودیم.

فرماندار دشتستان به شکل‌گیری بیداری‌های اسلامی در جامعه اشاره کرد و گفت: با شکل‌گیری‌ بیداری‌های اسلامی در کشورهای منطقه شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگوی موفق به مردم جهان معرفی شده و امروز تمام ملل آزادیخواه و عدالتخواه جهان برای رهایی از دست مستکبرین در حال الگوبرداری از انقلاب شکوهمند اسلامی امت مسلمان ایران هستند.

خسروی ادامه داد: مکاتب غربی و شرقی ماتریالیسم، سوسیالیسم و مارکسیسم هیچکدام نتوانست یک سازمان سیاسی تعریف کند و آن را برای نجات‌بخشی بشریت طراحی کرده و به مرحله ظهور برساند.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: امسال موفقیت اسلام‌گرایان و آزادی‌خواهان خاورمیانه و سال آینده به حاکمیت رسیدن مردان جهان اسلام را جشن خواهیم گرفت و شاهد آن خواهیم بود که تمام کشورهای مسلمان یکی پس از دیگری مستبدین را به زیر خواهند کشید.

خسروی با اشاره به قدرتی که اسلام به حاکمیت و ملت ایران بخشیده اذعان کرد: آمریکا و غرب با ترس و لرز منتظر تصمیم‌های ایران اسلامی و سیاست‌های اقتصادی و نظامی جمهوری اسلامی هستند و از سیاست‌های ما ترس و واهمه دارند و با رفتارشان آن را ثابت کرده‌اند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول