اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

خیره‌سری‌های آمریکا بصیرت ملت ایران را مضاعف کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: خیره‌سری‌های آمریکا در 33 سال گذشته در عرصه مقابله با نظام اسلامی ما بر بصیرت و آگاهی ملت ایران افزوده و خود آنها را روز به روز در منجلاب نیستی فرو برده است.

خیره‌سری‌های آمریکا بصیرت ملت ایران را مضاعف کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلام‌عسگر کریمیان صبح امروز در یادواره شهدای سه ماهه چهارم شهرستان گرمی در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: آمریکا و همدستان او امروز از سر ناتوانی و استیصال به تحریم نفتی و اقتصادی ملت ایران روی آورده‌اند و از حقیقت مسئله که خودشان در این ماجرا مفتضح می‌شوند به خوبی آگاه هستند.

وی به تاریخ پرفراز و نشیب 33 سال گذشته انقلاب اسلامی ایران و افتخارآفرینی‌های این ملت در سایه وحدت و ولایت‌پذیری اشاره کرد و بیان داشت: این اکسیر بی‌بدیل ملت ایران را مقاوم‌تر و استوارتر از هر زمان دیگر قرار داده و سبب شده است در بسیاری از صحنه‌ها طومار نظام استبدادی را به هم بپیچد.

این فرمانده سپاه با بیان اینکه نمونه و مصداق عینی این حرکت تاریخی را در الگودهی به سایر ملت‌ها می‌توان در خیزش‌های منطقه‌ای مشاهده کرد خاطرنشان کرد: دشمن نابکار ما امروز از سر عجز و ناتوانی در برابر اراده ملت‌ها به گونه‌ای خاضع و متواضع شده است که مزدوران منطقه‌ای آنها یا پا به فرار گذاشته‌اند و یا اینکه در خشم ملت‌ها گرفتار عقوبتی سنگین هستند.

کریمیان عاقبت تحولات اخیر را به نفع ملت‌های مسلمان اعلام کرد و افزود: در چند سال اخیر مکتب لیبرال ـ دموکراسی آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و به زودی شاهد تشییع جنازه و افول این مکتب مادی خواهیم بود و باید در سال‌های آینده به مانند نظام کمونیسم بر مزار او ایستاد و به لعن و نفرین آن پرداخت.

وی همچنین یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی داشت و تنها مسیر تداوم‌بخش عزت آنها را تبعیت از فرمان ولایت و حفظ همبستگی و وحدت جامعه اسلامی دانست.

* شهادت فرهنگی است که به تسلیم دشمن منجر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین یادواره شهدای سه ماهه چهارم پارس‌آباد نیز در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد در سخنانی اظهار داشت: شهادت بزرگ‌ترین فیض و رحمت الهی است که نصیب هر کسی نمی‌شود ولی اگر این اتفاق بیفتد عظمت و بزرگی آن قابل وصف نیست.

حجت‌الاسلام حسن باقری افزود: شهید از روی هدف و با اختیار برای احیای حق و اعتلای کلمه‌الله و گسترش معارف دینی در راستای دفاع از مملکت خود جهاد می‌کند لذا ریختن خون شهید یک نوع بیداری برای جامعه اسلامی است و ما باید در راستای حراست و حفظ ارزش‌های انقلاب و تداوم خط شهدا تلاش کنیم.

وی رهبری داهیانه امام راحل و لطف خداوند و حمایت همه جانبه اقشار مختلف مردم از امام (ره) و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام را سبب شکست دشمنان در جنگ تحمیلی دانست و گفت: پیروی از ولایت فقیه و حفظ وحدت و یکپارچگی، کشور را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری یادواره‌های شهدا را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار اثربخش دانست و افزود: انتقال فرهنگ شهید و شهادت به جامعه از وظایف همه مسئولان است چرا که ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس باید به نسل جوان انتقال یابد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول