اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی/30

کار اقتصادی شعار مرگ بر آمریکا است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: ایجاد اشتغال و کار اقتصادی نوعی شعار مرگ برآمریکا است.

کار اقتصادی شعار مرگ بر آمریکا است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ولی‌الله فرزانه پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از مجتمع خدماتی رفاهی آسمان در شهرستان ساری اظهار داشت: تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران واحدهای اقتصادی در اصل کسانی هستند که شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در کشور به نوعی ساختن ایران اسلامی است، زیرا سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی و رفاهی با ایجاد محل رفاه و آسایش برای مردم خط بطلانی به اهداف از پیش تعیین شده دشمنان می‌کشند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران با اشاره به سنگ‌اندازی‌های دشمن برای به چالش کشیدن کشور ما یادآور شد: شعار دشمن در تحریم کشور به اصطلاح خودشان ایجاد تحریم هوشمند است.

وی ادامه داد: دشمن با انجام ترور، راه‌اندازی جنگ تحمیلی خواستار به انزوا کشیدن مردم است، ولی سرمایه‌گذاران اقتصادی با راه‌اندازی بنگاه‌های تولید و رفاهی خلاف سیاست‌های دولتی‌های غربی حرکت می‌کنند.

فرزانه با اشاره به اقدامات انجام شده مناسب در کشور برای ایجاد واحدهای رفاهی در بعد از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در سال‌های اخیر اقدام بانک‌ها برای کمک به ساخت مجتمع‌های رفاهی موثر بود و سرمایه‌گذاری مناسبی برای ایجاد رفاه مردم انجام شد.

 

وی در پایان اذعان داشت: اختصاص بودجه برای ایجاد بنگاه‌های زود بازده کوچک برای ساخت مجتمع‌های رفاهی نیز مناسب بود.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول