اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با دولت/30

تکمیل زمین چمن مصنوعی هاکی/ احداث سالن‏های ورزشی در 5 نقطه مهدیشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مهدیشهر از تکمیل زمین چمن مصنوعی هاکی و احداث سالن‏های ورزشی در پنج نقطه مهدیشهر خبر داد.

تکمیل زمین چمن مصنوعی هاکی/ احداث سالن‏های ورزشی در 5 نقطه مهدیشهر

عیسی فاضلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در مهدیشهر با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان به تشریح مصوبات سفرهای گذشته و روند اجرای این طرح‏ها در مهدیشهر پرداخت.

فرماندار شهرستان مهدیشهر در تبیین روند اجرا و پیشرفت طرح‏های مصوب دولت در بخش تربیت‌بدنی در شهرستان مهدیشهر اظهار کرد: در سفر دور دوم رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان، تکمیل زمین چمن مصنوعی هاکی مهدیشهر به تصویب رسید.

فرماندار شهرستان مهدیشهر ادامه داد: این طرح ورزشی مهم با اعتبار 5 میلیارد ریالی در دستور کار قرار گرفت.

فاضلی بیان کرد: تکمیل زمین چمن مصنوعی هاکی مهدیشهر هم‏اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فعالیت‏های نهایی آن در دست اقدام است.

وی افزود: زیرسازی و اجرای طرح فنس‏کشی در این زمینه به اتمام رسیده و آماده نصب چمن مصنوعی است.

فرماندار شهرستان مهدیشهر گفت: از محل اعتبارات وزارت نفت در دور دوم سفر هیئت دولت به استان سمنان، 5 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح تأمین شده است.

* احداث سالن‏های ورزشی در 5 نقطه مهدیشهر

فرماندار شهرستان مهدیشهر هم‌چنین اظهار کرد: در سفر دور اول و سفر دوم دولت به استان سمنان نیز احداث سالن‏های ورزشی درجزین، مهدیشهر، شهمیرزاد، روستای چاشم و روستای فولادمحله تصویب شد.

فاضلی افزود: این طرح‏ها هر کدام به مساحت یک هزار و 300 مترمربع اجرایی شده است.

وی اعتبار اختصاص یافته برای ایجاد این سالن‏های ورزشی را 17 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این زمینه 100 درصد فعالیت‏ها و اقدامات انجام شده است.

فرماندار شهرستان مهدیشهر یادآور شد: هر سالن ورزشی با اعتبار 35 میلیارد ریال تکمیل شده و به بهره‏برداری رسیده است.

* احداث سالن ورزشی با سکوی تماشاچی در مهدیشهر

فرماندار شهرستان مهدیشهر هم‌چنین گفت: در سفر دور دوم رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان نیز احداث سالن ورزشی با سکوی تماشاچی در مهدیشهر مورد تأیید نهایی قرار گرفت.

فاضلی اضافه کرد: این طرح با 10 میلیارد ریال اعتبار به مرحله اجرا رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث سالن ورزشی با سکوی تماشاچی در مهدیشهر هم‏اینک 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هم‌چنان در دست اقدام است.

فرماندار شهرستان مهدیشهر بیان کرد: در راستای احداث سالن ورزشی با سکوی تماشاچی در مهدیشهر، اجرای فونداسیون و نصب سوله در طرح به اتمام رسیده و فعالیت‏ها در مرحله دیوارچینی قرار دارد.

* احداث ورزش‏خانه باستانی و پهلوانی در مهدیشهر

فرماندار شهرستان مهدیشهر در بخش دیگری از این گفت‏وگو عنوان کرد: در سفر سوم دولت، احداث یک باب ورزش‏خانه باستانی و پهلوانی در شهر مهدیشهر به تصویب اعضای هیئت وزیران رسید.

فاضلی گفت: این طرح دارای 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار بوده و تنها هشت درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فعالیت‏های اجرایی در آن در دست اقدام است.

وی تشریح کرد: زمین مورد نظر در راستای اجرای این طرح انتخاب شده و فراخوان پیمانکار دارای صلاحیت نیز داده شده است.

فرماندار شهرستان مهدیشهر یادآور شد: مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت نفت در سال 1390 برای احداث یک باب ورزش‏خانه باستانی و پهلوانی در شهر مهدیشهر تأمین شده است.

* وزارت نفت در مهدیشهر سالن ورزشی می‏سازد

فرماندار شهرستان مهدیشهر هم‌چنین به تعهد وزارت نفت در شهرستان مهدیشهر در قالب سفر استانی دولت اشاره کرد.

فاضلی گفت: در سفر دوم هیئت وزیران به استان سمنان، احداث سالن ورزشی با سکوی تماشاچی در مهدیشهر در ردیف تعهدات وزارت نفت قرار گرفت.

وی افزود: این طرح دارای 10 میلیارد ریال اعتبار بوده و با پیشرفت بیش از 85 درصد در دست اقدام است.

فرماندار شهرستان مهدیشهر ادامه داد: اجرای فونداسیون و نصب سوله در این زمینه به اتمام رسیده و اجرای طرح در حال دیوارچینی است.

انتهای پیام/ی10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول