اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز دهه فجر

30 پروژه عمرانی در پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با پنجمین روز از ایام دهه فجر 30 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی در شهرستان مرزی پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.

30 پروژه عمرانی در پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان بیله‌سوار که عصر امروز برگزار شد، این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری 19 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و اهالی می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

این پروژه‌ها شامل بهره‌برداری از گازرسانی به هشت روستا از مناطق محروم تابع شهرستان پارس‌آباد با اعتبار 14 میلیارد ریال است که با حضور استاندار اردبیل به بهره‌برداری رسید.

همچنین به میمنت این ایام مسجد روستای افچی بخش اصلاندوز افتتاح شد.

در این مراسم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو پارس‌آباد با 2 میلیارد ریال اعتبار، کشتارگاه صنعتی دام مغان با 43 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، گازرسانی به هشت روستای پارس‌آباد با 14 میلیارد ریال اعتبار و همچنین افزایش ظرفیت پست برق اصلاندوز از جمله پروژه‌های مهم و ارزشمندی بود که امروز در این شهرستان مرزی به بهره‌برداری رسید.

استاندار اردبیل در مراسم افتتاح همزمان این پروژه‌ها در پارس‌آباد اظهار داشت: راهپیمایی دشمن‌شکن روز 22 بهمن امسال تمام شیطنت‌های اردوگاه غرب را باطل و اندیشه پوچ آنها را نشان می‌دهد.

سید حسین صابری با بیان این‌که بعد از افتخار بزرگ حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن مردم ما بار دیگر در روز 12 اسفند کمر استکبار را شکسته و جادوی آنها را بر باد می‌دهند، افزود: انقلاب اسلامی ایران که با تکیه بر حضور مردم در صحنه با قدرت و صلابت قدرت‌نمایی می‌کند هیچ واهمه و ترسی از نظام استکباری ندارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مسایل منطقه‌ای به ویژه تلاش غرب در به هم شکستن مکتب آزادیبخش در بین ملت‌های مسلمان تصریح کرد: آنگونه که طاغوت کشورهای اسلامی تونس، مصر، لیبی و یمن از هم فرو پاشیده به زودی سایر قلدرمآبان جهان نیز حاکمیت بی‌پایه و اساس خود را از دست می‌دهند.

این مسئول در ادامه به اهمیت برگزاری نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: ‌این انتخابات دشمن را ناکام و نظام استکباری را بی‌آبروتر از هر زمان دیگر می‌کند.

وی از آحاد مردم خواست با حضور حداکثری در پای صندوق‌های آرا اصلح‌ترین کاندیداها را برگزیده و راهی کارآمدترین قوه کشور در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی ارزشمند بکنند.

به گزارش فارس، رئیس ستاد انتخابات استان با بیان این‌که وحدت و همدلی و دوری از هرگونه تفرقه، بدبینی و نزاع‌های بی‌جا به باشکوه برگزار شدن انتخابات کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: کارآمدی نظام ما امروز در دنیا نمایان شده و هیچکس نمی‌تواند این اقتدار و صلابت را نادیده بگیرد.

وی ولایت‌پذیری ملت ایران را بزرگ‌ترین ودیعه الهی در به ثمر نشستن بسیاری از اهداف و آرمان‌ها توصیف کرد و گفت: خدمات‌رسانی به روستاها و مناطق عشایری و دورافتاده از سیاست‌های کارآمد نظام اسلامی ماست که به صراحت بر عظمت و خدمت بی‌منت دستگاه اجرایی به مردم کمک می‌کند.

استاندار اردبیل تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را خواستار شد و اضافه کرد: تکمیل تصفیه‌خانه آب شرب اصلاندوز از پروژه‌های مهمی است که ما به جد تکمیل آن را دنبال می‌کنیم.

وی همچنین خواستار همراهی و همکاری مردم در رونق‌بخشی به فعالیت‌ها و خدمات عمران شهری در منطقه پارس‌آباد و اصلاندوز شد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول