اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارکه فجر

5 پروژه عمرانی انزلی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه مبارکه فجر، پنج پروژه عمرانی و فرهنگی از جمله بزرگ‌ترین مرکز مشاوره آموزش و پرورش غرب گیلان در انزلی افتتاح شد.

5 پروژه عمرانی انزلی افتتاح شد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی امام جمعه انزلی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز مذکور در مسجد روستای طالب‌آباد این شهر، اظهار داشت: ایران اسلامی امروز به نقطه‌ای رسیده است که هر روز شاهد درخشش‌های حیرت‌انگیز آن هستیم.

حجت‌الاسلام سید داود موسوی ادامه داد: قبل از انقلاب در تمام حوزه‌ها به عنوان کشوری فقیر و وابسته و واردکننده بودیم اما به برکت امام (ره) در طول 33 سال که از عمر حکومت می‌گذرد شاهد رشد و پیشرفت در بخش‌های متعددی هستیم.

وی با اشاره به ارسال ماهواره‌ای دیگر به فضا افزود: روز گذشته ماهواره‌ای دیگر توسط ایرانیان به فضا فرستاده شد و در تمام حوزه‌ها به ویژه مساجد و اماکن مذهبی نیز شاهد توسعه هستیم.

امام جمعه انزلی با بیان اینکه امروز شاهد یکی از کارهای خوب مردم متدین طالب‌آباد هستیم، تصریح کرد: امروز بعد از افتتاح دهیاری طالب‌آباد مسجد این روستا نیز رسما افتتاح شد.

وی درباره لزوم وحدت و همدلی و فرا رسیدن هفته وحدت، بیان داشت: امروز در انزلی وحدت خوبی با محوریت فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان وجود دارد.

موسوی اضافه کرد: اگر تا دیروز به عنوان یکی از پر حاشیه‌ترین شهرستان استان بودیم امروز با وحدتی بی‌نظیر شاهد برطرف شدن خلأهای شهرستان خواهیم بود و انزلی شهرستانی که شهرت جهانی دارد حقش این نبود و امیدواریم به حق خود برسد.

فرماندار بندرانزلی نیز در این مراسم با قدردانی از حضور امام جمعه این شهر، مسئولان و مردم در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌ها، اظهار داشت: در سایه همدلی و انسجام بین مسئولان و اهالی طالب‌آباد در این روستا پروژه‌های خوبی از جمله افتتاح ساختمان دهیاری و مسجد روستا و سالن ورزشی انجام گرفته است.

سعادتمند داودی افزود: در بخش برق اعتباری بالغ بر 255 میلیون تومان در 12 نقطه برای تقویت شبکه‌های برق و نصب ترانس هزینه شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های فرض‌الله‌پور رئیس اداره برق انزلی، مجموع اعتبارات پروژه‌های بندرانزلی در دهه فجر را حدود 40 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این امر نشانه توجه ویژه دولت به شهرستان بندرانزلی است.

به گفته فرماندار انزلی، امروز زمین چمن ورزشی پیل علی باغ نیز با سه هزار متر زیربنا و 150 میلیون تومان اعتبار توسط بخش خصوصی آماده شده است.

وی اذعان داشت: زمین‌های ورزشی در انزلی به 10 زمین افزایش می‌یابد که دو زمین آن موجود و احداث دو زمین دیگر نیز توسط شورای شهر مصوب شده و این روند ادامه می‌یابد.

به گزارش فارس، امروز گلزار شهدای بی‌بی حوریه و کپورچال، زمین چمن مصنوعی پیل علی باغ، ساختمان دهیاری طالب‌آباد و بزرگ‌ترین مرکز مشاوره آموزش و پرورش غرب گیلان و مدارس مقاوم‌سازی شده و پروژه‌های تقویت برق شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

ساختمان این مرکز با 240 متر زمین و 120 متر زیربنا توسط مرحومه خانم مویده نرگسی به آموزش و پرورش اهدا شد و با 15 میلیون تومان هزینه تعمیرات افتتاح شده است.

در این مرکز مشاوره ازدواج، تست شخصیت، هوش و هدایت تحصیلی صورت می‌گیرد. 

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول