اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه مبارک فجر

442 پروژه عمرانی در هرمزگان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر افتتاح و بهره‌برداری از 442 پروژه عمرانی در هرمزگان آغاز شده است.

442 پروژه عمرانی در هرمزگان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در ادامه بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر در حاجی‌آباد، اظهار داشت: در دهه فجر امسال 442 پروژه با اعتبار 482 میلیارد تومان افتتاح و تقدیم مردم شریف هرمزگان می‌شود.

وی افزود: این تعداد از پروژه‌های افتتاحی جدا از پروژه‌های بزرگی است که در بخش بنادر و دریانوردی و مسکن و شهرسازی برای افتتاح با حضور مسئولان ارشد کشوری، نگه داشته شده است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به دستاوردهای بزرگ 33 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: اگر این دستاوردها به خوبی تبیین و معرفی نکنیم به این نظام جفا کرده‌ایم.

عزیزی اضافه کرد: نخستین و یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام تحقق اصول و ارزش‌های دینی و اسلامی است که در سایه پیروزی انقلاب و تحولات بزرگی که در این 33 ساله اتفاق افتاد، محقق شد.

وی باورهای اعتقادی مردم را به عنوان یک اراده عظیم ملی عنوان کرد و ادامه داد: بیداری اسلامی که اتفاق افتاده و حرکت کشورها به سمت آرمان‌های اسلامی استکبار را به لرزه انداخته و این محصول توجه به اراده و باورهای اعتقادی مردم است.

استاندار هرمزگان بیان داشت: وقتی بزرگ‌ترین خواست یک ملت عزت اسلام و ذلت نفاق و کفر باشد، قطعاً به دستاوردهای عظیمی خواهند رسید.

عزیزی ادامه داد: کارآمدی نظام مبتنی بر دین یکی دیگر از دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی است که به پیشرفت رساندن کشورها در بخش‌های مختلف را می‌توان به آن اضافه کرد.

این مسئول در ادامه از فتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان حاجی‌آباد پروژه آبیاری تحت فشار روستای شهدادی این شهرستان نیز خبر داد

استاندار هرمزگان در آئین افتتاح این پروژه گفت: مدیریت عالی استان ایجاد یک نهضت فراگیر کشاورزی در هرمزگان را در اولویت قرار داده و به این منظور تاکنون 15 هزار هکتار از اراضی مستعد برای واگذاری شناسایی شده است.

وی متذکر شد:‌ این اراضی به افراد مستعد و کارآمد واگذار می‌شود و دولت نیز حمایت‌های لازم را از آنان خواهد داشت.

عزیزی اظهار امیدواری کرد: با این اقدام دو مقوله مهم، اشتغال و کشاورزی در استان هرمزگان متحول شده و شاخص‌های این دو بخش در کشور تا حد قابل توجهی ارتقاء یابد.

عزیزی در پایان اذعان داشت: جهاد کشاورزی استان تاکنون اقدامات خوبی در طرح‌های آبخیزداری داشته است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول