اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

33 پروژه عمرانی توسط شهرداری گناباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: شهردار گناباد گفت: 33 پروژه عمرانی شهرداری به تعداد سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی در گناباد افتتاح شد.

33 پروژه عمرانی توسط شهرداری گناباد افتتاح شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حمید بنایی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار فضای سبز گناباد اظهار داشت: شهرداری یک موسسه خصوصی غیرانتفاعی است و درآمد شهرداری از درآمد مردمی است.

شهردار گناباد افزود: گاهی شهرداری با مشکل پرداخت حقوق مواجه می‌شود که البته با همت مردم و مسئولان شهرستان، شهرداری گناباد نخستین شهرداری در استان است که تاکنون با این مشکل مواجه نشده است.

بنایی با بیان اینکه بعد از هدفمندی یارانه‌ها با مشکلاتی روبه رو شدیم، تصریح کرد: یک هزار و 600 هکتار محدوده خدماتی شهرداری گناباد است و 10 برابر این محدوده در حوزه حفاظتی است.

شهردار گناباد افزود: برای نخستین بار در گناباد حدود 10 هکتار فضای سبز تحت آبیاری تحت فشار قرار گرفت.

بنایی با اشاره به اینکه از نظر پارکینگ در شهرستان مشکل داریم، افزود: حدود 75 درصد از پروژه طالقانی 13 انجام شده و تسریع در این پروژه به منظور کاهش ترافیک در شهرستان ضروری است، این در حالی است که هر ماه 300 دستگاه خودرو وارد خیابان‌های شهرستان گناباد می‌شود.

وی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای دهه فجر گفت: 30 میلیون تومان هزینه ریسه‌های چراغانی دهه فجر در گناباد شده که به چشم نمی‌آید.

بنایی با اشاره به پروژه افتتاح شده اظهار داشت:  محدوده این پروژه در بلوار امام‌رضا(ع)، بلوار معلم، بلوار طالقانی و بلوار پاسداران به طول مسیر پنج کیلومتر و مساحت فضای سبز 10 هکتار است که هزینه اجرای این پروژه‌ها در حدود یک میلیارد و 800 میلیون ریال است.

امام جمعه گناباد نیز در ادامه گفت: بهترین مردم کسی است که سودمندترین برای مردم باشد و خداوند به تعداد افرادی که خدمت کرده خدمتکار در بهشت برای آنان قرار می‌‌دهد.

حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب‌ افزود: ائمه بزرگوار ما هم بعد از عبادت خدا شیرین‌ترین کار را خدمت به مردم می‌دانستند.

وی ادامه داد: در گذشته‌ها هم خدمت صورت گرفته اما در این دوره شهردار و کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر کارهای چشمگیری انجام داده‌اند.

سید حسن پورهاشمی رئیس شورای شهر گناباد نیز گفت: از مردم شنیده می‌شود که شهر قابل زندگی کردن شده است و همین برای ما کفایت می‌کند.

رئیس شورای شهر گناباد افزود: سعی می‌کنیم عدالت را در بودجه‌ها رعایت کنیم و این در حالی است که هر جا شهرداری درمانده شده مردم با پرداخت به موقع عوارض به داد ما رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: در گذشته کسی در گناباد سرمایه‌گذاری نمی‌‌کرد چون ارزش افزوده‌ای برای سرمایه‌گذار ایجاد نمی‌شد اما اکنون سرمایه‌گذاری بیشتر شده است.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول