اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد:

بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گامی مهم در رفع محرومیت است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار عنبرآباد گفت: با بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی در دست اقدام گام بسیار مهمی در راستای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار در عنبرآباد برداشته می‌شود.

بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گامی مهم در رفع محرومیت است

اسماعیل کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در زمینه اقدام‌های عمرانی انجام شده در شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف به ویژه در بعد عمرانی در سطح شهرستان عنبرآباد صورت گرفته است.

وی افزود: در سال 90 با تدوین برنامه پنج ساله عمرانی شهرستان عنبرآباد، افق بسیار ارزشمندی در راستای پیشرفت و شکوفایی این شهرستان ترسیم شده است.

کمالی تصریح کرد: در دهه مبارک فجر تعداد 45 پروژه در زمینه‌های تأمین آب روستایی و شهری، راهسازی، عمران شهری و روستایی، کشاورزی، برق‌رسانی، مسکن و ... در شهرستان عنبرآباد آماده افتتاح و کلنگ‌زنی هستند.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار عنبرآباد گفت: این پروژه‌ها با اعتبار بیش از 370 میلیارد ریال در این شهرستان اجرا می‌شود.

کمالی بیان داشت: کارهای عمرانی بسیار زیاد دیگری از جمله احداث مجتمع صنایع غذایی، کارخانه سیمان و فرومنگنز و زمینه بهره‌برداری از معدن مس کرور در حال انجام است.

وی ابراز داشت: امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها گام بسیار مهمی در راستای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان عنبرآباد برداشته شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول