اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

بهره‌برداری از 9 پروژه عمرانی در ساوه آغاز شد

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌برداری از 9 طرح عمرانی در شهرستان ساوه آغاز شد.

بهره‌برداری از 9 پروژه عمرانی در ساوه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: برخوردار بودن از پشتوانه قوی مردمی انقلاب اسلامی ایران را به عنوان تنها انقلاب منحصربه‌فرد جهان تبدیل کرده است.

ابوالقاسم نصراللهی افزود: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید، با پشتوانه مردمی استمرار یافت و با پشتوانه مردمی می‌رود که به الگو و سرمشقی برای سایر انقلاب‌ها تبدیل شود.

وی تصریح کرد: امروز خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل مقایسه با 33 سال گذشته نیست که این نشان از موفقیت نظام دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی خدمت رسانی به مردم را از افتخارات مسئولان نظام دانست و بیان کرد: مردم ایران با حضور خود در تمامی صحنه‌های سرنوشت‌ساز موجبات عزت و سربلندی ایران اسلامی را فراهم کردند و به همین دلیل مسئولان نباید در امر خدمت‌رسانی به این مردم لحظه‌ای درنگ کنند.

در این مراسم بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از پروژه‌های خانه عالم روستای قردین ساوه با اعتباری بالغ بر 450 میلیون ریال، درمانگاه شهید ناصری ساوه با 800 میلیون ریال، کتابخانه مرکزی شهر ساوه با 500 میلیون ریال اعتبار اولیه و شش طرح برق‌رسانی در شهرستان ساوه آغاز شد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول