اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر

10 پروژه عمرانی در اسلام آباد غرب و گیلان‌غرب به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر 10 پروژه عمرانی در شهرستان‌های گیلان‌غرب و اسلام آباد غرب به بهره‌برداری رسید.

10 پروژه عمرانی در اسلام آباد غرب و گیلان‌غرب به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلام آباد غرب، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر پروژه‌های روکش آسفالت راه اسلام آباد غرب به کرمانشاه و همچنین مخزن 5 هزار متر مکعبی آب در شهرستان اسلام آباد غرب به بهره‌برداری رسید.

براساس گزارش فرمانداری اسلام آبا غرب، صدرالله بابلی، فرماندار اسلام آباد گفت: روکش راه اسلام‌آباد غرب به کرمانشاه به طول 16 کیلومتر با اعتبار 13میلیارد و 500 میلیون ریال و همچنین بهره‌برداری از مخزن 5 هزار متر مکعبی آب با اعتبار 15 میلیارد ریال افتتاح شد.

شایان ذکر است، با بهره‌برداری از این مخزن حجم مخازن آب اسلام آباد غرب به 10 هزار و 400 متر مکعب افزایش یافته است.

 

*افتتاح 8 طرح عمرانی، کشاورزی، آموزشی و خدماتی در گیلان‌غرب

بنابر گزارش فرمانداری گیلان‌غرب در پنجمین روز از دهه مبارک فجر 8 طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و آموزشی در شهرستان گیلان‌غرب به بهره‌برداری رسید.

این گزارش حاکی ‌است، این طرح‌ها شامل افتتاح سه کارگاه جدید آموزش فن‌ورز خطوط زمینی برق، کارگاه اتومکانیک، کارگاه تعمیر لوازم خانگی، تجاری و پکیج با فراهم کردن زمینه آموزش روزانه 96 نفر در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، بهره‌برداری از سه طرح سیستم‌های آبیاری تحت فشار به مساحت 80 هکتار،برق‌رسانی به محل یادمان عملیات مطلع‌الفجر وخانه عالم روستایی در این شهرستان است که برای احداث آن‌ها 7 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول