اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از ایام الله دهه فجر

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی لردگان آغاز شد

خبرگزاری فارس: در چهارمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر بهره‎برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان لردگان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی لردگان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌های عمرانی، اظهار داشت: ‌این طرح‌ها شامل بهره‌برداری از دو طرح راه‌سازی شامل اجرای ۱۰ کیلومتر از محور ارتباطی لردگان ـ گوشکی و اجرای ۱۰ کیلومتر از جاده دودرا است.

علی اصغر عنابستانی همچنین به کلنگ‎زنی دو طرح آموزشی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های یاد شده ۸۲ میلیارد ریال هزینه و یا پیش بینی شده است.

وی افزود: برای محور ارتباطی دودرا ۱۲ میلیارد ریال و برای چهار خطه لردگان - کوشکی ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

عنابستانی خاطرنشان کرد: دولت عدالت محور نقش مهمی در توسعه مناطق توسعه نیافته و ارتقای روند پیشرفت به‌ویژه در چهارمحال و بختیاری و به ویژه در شهرستان لردگان داشته است.

وی با اشاره به نقش شهرستان لردگان در روند رشد و توسعه این استان، گفت: شهرستان لردگان پس از روی کار آمدن دولت نهم روی غلطک پیشرفت و توسعه قرار گفته و هم اکنون با سرعت فراوانی در حال رسیدن به جایگاه مطلوب و ترقی همه جانبه است.

عنابستانی در ادامه ضرورت گرامیداشت ویژه‌برنامه‌های دهه فجر، جشن‌های پیروزی انقلاب را به مثابه دمیدن روحی تازه و تجدید بیعتی هرساله با آرمان‌های نظام و رهبری انقلاب عنوان کرد و از مسئولان خواست که با تلاشی منسجم و هماهنگ در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشن‌ها و فراهم آوردن زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم گام بردارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری علمای دینی، همراهی مردم و بر اساس مکتب چیزی جز اراده خداوند متعال نبود، گفت: در حقیقت تغییر در روحیه مردم و ایجاد روحیه انقلابی در آنها همراهی آنان در تمام دوران انقلاب را به دنبال داشت و متقابلا انقلاب اسلامی نیز با پیروزی خود به ملت ایران حیات مجدد داد.

وی انقلاب و دهه فجر را سرآغاز طلوع اسلام و ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: گرامیداشت دهه چهارم انقلاب، گرامیداشت تمام پیشرفت‌های علمی و اجتماعی ایران است که در مسیر رشد و تعالی هیچ نوع تحریمی از سوی دشمنان لطمه‌ای به اقتدارش وارد نمی‌کند.

در چهارمین روز از گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از مدیران استانی برای افتتاح  طرح‌های عمرانی شهرستان لردگان به این شهرستان سفر کرده‌اند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول