اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 فروردین انجام می‌شود

مراسم نمادین استقبال از امام در فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از مراسم نمادین استقبال از حضرت امام (ره) در فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس عسلویه خبر داد.

مراسم نمادین استقبال از امام در فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مجتبی دزفولی‌نسب شامگاه سه‌شنبه در نشست هماهنگی ستاد فرعی دهه فجر سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: ملت مسلمان و مومن ایران اسلامی در سال 57 با حمایت از امام راحل زمینه پیروزی انقلاب را فراهم کردند و رژیم پهلوی را برکنار و نظام اسلامی را مستقر کردند.

وی افزود: نظام اسلامی در حال حاضر با اقتدار و عزت در مسیر رشد و شکوفایی در حرکت است و روزبه‌روز نیز شاهد موفقیت‌های بیشتر این نظام در سطح بین‌المللی هستیم.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خاطر نشان کرد: در عسلویه در سال جاری شاهد برپایی مراسمات ویژه دهه فجر با تعامل و همکاری نهادهای اجرایی و پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خواهیم بود.

دزفولی‌نسب تصریح کرد: سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان عضو فعال در کمیته‌های پشتیبانی، امور فرهنگی، جوانان و ورزش و کمیته امنیتی در هشت حوزه برای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال همکاری و فعالیت می‌کند.

وی از برگزاری مراسم نمادین استقبال از حضرت امام (ره) در فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس عسلویه خبر داد و یادآور شد: برپایی نمایشگاه عکس و مسابقه کتابخوانی در مصلای نماز جمعه عسلویه نیز از جمله این فعالیت‌هاست.

رئیس روابط‌ عمومی منطقه پارس‌جنوبی اظهار داشت: نورافشانی آسمان عسلویه در شب 22 بهمن ماه و برپایی جشن بزرگ انقلاب در شهر عسلویه و همچنین نصب بنرهای تبلیغاتی پیرامون دهه فجر در سطح منطقه نیز از جمله برنامه‌هایی است که با تلاش مسئولان منطقه ویژه انجام می‌شود.

دزفولی‌نسب گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود و این نسل با ابعاد مختلف انقلاب اسلامی آشنا شوند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول