اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/21

پلیس در انتخابات امنیت کامل را برقرار کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: نیروی انتظامی باید با توجه به در پیش بودن انتخابات، امنیت کامل را برقرار و توطئه‏های دشمنان در راستای ناامن کردن جامعه و حضور حداقلی مردم را خنثی کنند.

پلیس در انتخابات امنیت کامل را برقرار کند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران سعید افشارنادری پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده انتظامی جدید شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: ایجاد تحول در ساختار اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نظام جمهوری اسلامی باید طوری باشد که ثمرات نظام و نحوه مدیریت صحیح آن را افزایش دهد.

وی اضافه کرد: جابه‏جایی یک موضوع طبیعی و عبرت‏آموز است و باید در عرصه خدمت‏رسانی انجام شود و تنها جای افراد برای ارائه خدمت تغییر می‏کند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: باید برای حفظ و پاسداری از مسئولیت و امانتی که در دست افراد است، امانتداری و مسئولیت‏پذیری در راس انجام وظایف شایسته افراد قرار گیرد.

افشارنادری تصریح کرد: افراد مسئول باید با همه زیردستان و همکاران خود و به ویژه مردم با عزت و کرامت رفتار کنند تا در کاری که انجام می‏دهند رضایت همه فراهم شود.

وی افزود: یکی از جنبه‏های مهم تثبیت و پایداری نظام جمهوری اسلامی و وابستگی مردم به نظام زحمات و نظارت بی‏دریغ نیروی انتظامی در همه عرصه‏هاست.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: نیروهای انتظامی در راستای مردمی بودن، اقتدار، عزت و حفظ ارزش‏های اسلامی همواره ثابت قدم و استوار هستند.

افشارنادری با بیان اینکه شهرستان فیروزکوه با توجه به شرایط اقلیمی، جغرافیایی و طبیعی خود در بین راه مواصلاتی سه استان قرار دارد، تاکید کرد: این شهرستان جاذبه‏هایی برای گردشگران در فصول بهار و تابستان دارد که حضور آنها در عین حال سبب رشد و شکوفایی منطقه می‎‏شود.

وی تاکید کرد: در این صورت بی‏توجهی و نداشتن مدیریت لازم می‏تواند تهدیدات، مشکلات و ناامنی‏های خاصی را با خود به همراه داشته باشد و از این‌رو تمام دستگاه‏های ناظر و امنیتی به ویژه نیروی انتظامی باید هوشیارانه و در همه شرایط حضور داشته باشند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: نیروهای انتظامی باید با توجه به در پیش بودن انتخابات، امنیت کامل را برقرار سازند و توطئه‏های دشمنان در راستای ناامن کردن جامعه و حضور حداقلی مردم را خنثی کنند.

افشارنادری ادامه داد: شهرستان فیروزکوه وسیع‏ترین و در عین حال کم‏جمعیت‏ترین شهرستان استان تهران است که این شرایط، فیروزکوه را نسبت به مناطق دیگر متمایز می‏کند.

وی ادامه داد: دستگاه‏های امنیتی باید با مستقر کردن نیروهای خود در همه شرایط و مناطق، امنیت جامع و کامل را در شهرستان فیروزکوه حاکم کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: آمار گزارشات تخلفات و جرم‏های مختلف در شهرستان فیروزکوه نسبت به شهرستان‏های هم‏جوار ناچیز است.

افشارنادری گفت: با توجه به اقدامات و حضور قابل توجه نیروی انتظامی در شهرستان فیروزکوه، ضریب امنیت بالایی برای شهرستان فیروزکوه به ثبت رسیده است.

در این مراسم، "علی‏رضا واحدی" به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه معرفی شد.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول