اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران در مجلس:

پیشرفت‌های ایران طمع ابرقدرت‌ها را فروکش کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بدون اتکا به ابرقدرت‌ها به جایی رسیده‌ایم که دشمن نمی‌تواند طمع کند و جنگ راه بیندازد.

پیشرفت‌های ایران طمع ابرقدرت‌ها را فروکش کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فاطمه آلیا ظهر امروز در همایش تجلیل از بانوان برگزیده امدادگر داوطلب و جوان جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار داشت: کشورهای ابرقدرت‌ها سال‌ها به مردم القا می‌کردند که شما عقب مانده‌اید و نمی‌توانید کاری را از پیش ببرید.

وی ابراز داشت: از این نظر آن‌ها وعده‌های توخالی به کشورهای عقب مانده می‌دادند و این کشورها نیز عقب مانده‌تر می‌شدند.

آلیا خاطر نشان کرد: کشورهای ابرقدرت با پایمال کردن حقوق جوامع زندگی می‌کنند و بودجه آنان نیز از راه نوشیدن خون کشورهای مستضعف تامین است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی داعیه کشورهای ابرقدرت مبنی بر عقب مانده بودن و تحقیر شکسته شد.

وی بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی نیز طی این 33 سال با ورود به عرصه‌‌های مختلف در آن عرصه‌ها در جهان درخشید.

آلیا افزود: گزارشی که رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته و در خطبه‌های نماز جمعه تهران در زمینه پیشرفت‌های ایران اسلامی بیان فرمودند، واقعیت‌هایی بود که بیان شد.

وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های دیروز خود در نماز جمعه فرمودند اکنون جمهوری اسلامی از نظر علمی در منطقه اول است در حالی که قرار بود در چشم‌انداز 20 ساله ایران و در سال 1404 به این رتبه دست پیدا کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به پیشرفت‌های دفاعی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز بدون اتکا به ابرقدرت‌ها به جایی رسیده‌ایم که دشمن نمی‌تواند طمع کند و جنگ راه بیندازد.

آلیا همچنین به عرصه سیاست در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: انجام انتخابات آزاد در ایران نشان می‌دهد که مردم سالاری دینی و کم‌نظیری در کشور ما وجود دارد.

وی افزود: با وجود اینکه بعضی از انقلاب‌ها، ملت‌ها بعد از چند سال آن انقلاب را فراموش می‌کنند، اما مردم ایران سال به سال عظمت انقلاب را بیشتر می‌شناسند و ابهت 22 بهمن در هر سال اوج می گیرد.

آلیا ابراز داشت: ایران اسلامی ملتی هستند که سال به سال تجدید میثاق با انقلاب می‌‌کنند و این‌ها نشانه ابهت و بزرگی انقلاب است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت‌های اخیر جایگاه الگویی ایران را بالا برد به گونه‌ای که سایر کشورهای اسلامی با ایجاد موج بیداری اسلامی، ایران را به عنوان الگو قرار دادند.

وی گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر دیکتاتورها تنها در کشورهای اسلامی نیست، زیرا اکنون اثرات آن را در کشورهای دیگری مانند آمریکا و فرانسه نیز مشاهده می‌کنیم و امروز کشورهایی که در استضعاف هستند، قیام کرده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شکست ناپذیری را دومین داعیه کشورهای ابرقدرتی عنوان کرد و گفت: این داعیه آن‌ها نیز امروز باطل شده است.

آلیا بحران اقتصادی، گرانی وحشتناک، برخوردار نبودن مردم از رفاه نسبی را از مشکلاتی دانست که امروز گریبان گیر کشورهای ابر قدرت شده است.

وی اظهار داشت: همچنین افتخار دیگر ما این است که دانشمندان هسته‌ای ما جوان هستند و فرهیختگی و پیشرفت علمی و فرهنگی زنان ما اکنون در دنیا زبانزد است.

آلیا خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار عظیم است که مهم‌ترین آن بیداری و آگاهی ملت‌ها محسوب می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات مجلس گفت: آنان در آستانه انتخابات تبلیغات و جنگ رسانه‌ای خود را راه انداخته‌اند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی می‌دانند جمهوری اسلامی یک ابرقدرت با نفوذ در عرصه بین‌المللی است.

آلیا انتخابات را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: به این دلیل در سال 88 انتخابات را نشانه و عده‌ای را در خود نظام به خدمت گرفتند که موجب ریزش، فلاکت و بدبختی آنها شد.

وی ابراز داشت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جزو نخستین کشورهای بود که بعد از سیل در پاکستان حضور داشت و کمک‌های بسیار خوبی را به مردم سیل زده پاکستان کرد.

آلیا افزود: تمام فعالیت‌های جوانان در جمعیت هلال احمر نشات گرفته از فرهنگ بسیجی این ملت و بسیج خار چشم دشمنان است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول