اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

ایران با داشتن بسیج کشوری ابرقدرت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: کشور ما با سازماندهی افراد آموزش‌دیده و بصیر به مسائل سیاسی و داشتن بسیج مقتدر به یک کشور ابرقدرت تبدیل شده است.

ایران با داشتن بسیج کشوری ابرقدرت است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد‎حسین بابایی عصر یکشنبه در جمع بسیجیان استان گلستان اظهار داشت: مردم ما با تبعیت از رهبری و اعتقادی راسخ، همچنان قدرتمند در صحنه‌های حضور شرکت می‎کنند.
وی با بیان اینکه تبدیل ایران به یک کشور ابرقدرت به خاطر تکنولوژی و فناوری نیست، تصریح کرد: آنچه ما داریم دشمنان نیز دارند چه بسا در برخی موارد بیشتر، اما آن چیزی که مردم ما را متمایز می‎کند ایمان، آگاهی و ولایت‌مداری است.
فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: اگر بهترین موشک‎ها و جنگ‎افزارها را داشته باشیم، اما آدم معتقدی که بخواهد از این ابزارها استفاده کند وجود نداشته باشد قدرتی نخواهیم داشت، لذا آنچه به مردم ما قوت می‎دهد نیروهای متخصص و با اعتقاد است.
بابایی با اشاره به اینکه مردم ما همواره با عشق و علاقه از کشور و انقلاب‎شان دفاع می‎کنند، گفت: دشمن به ابرقدرت بودن کشور ایران اعتراف می‎کند، ولی با این عقیده که ایران چون دارای صنایع نظامی، سپاه و ارتش مقتدر است به کشوری قدرتمند مبدل شده از عوامل اصلی فاصله می‎گیرد.
وی هفته بسیج را تذکری برای گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان این سرزمین در دفاع از کشور و ارزش ها عنوان کرد و یادآور شد: هفته بسیج بهانه‎ای است تا حضور بسیجیان را در جامعه به تصویر بکشانیم.
فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: بسیج در همه مکان‎ها و زمان‎ها در کشور جاری است چنانچه رهبر معظم انقلاب نیز در سفرشان به کرمانشاه نیز به این مطلب اشاره داشتند که در هر مکانی و در هر شغل و منصبی بسیجی وجود دارد.
بابایی در خصوص اینکه امروز بسیج در پیچیده‌ترین دانشگاه‎ها نیز مورد عزت و سربلندی قرار می‎گیرد، افزود: اگر هر عرصه‎ای آمیخته با فرهنگ و تفکر بسیجی شود شاهد پیروزی و پیشرفت‎های زیادی خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج پایگاه محور شده، اذعان داشت: پایگاه‎های مقاومت بر اساس سازمان جدید در مواقع عادی به عنوان پایگاه مقاومت محسوب می‎شوند و در موقع نیاز، تبدیل به گردان شده که در سراسر کشور تحت عنوان گردان، آماده به دفاع از انقلاب اسلامی هستند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول