اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

ابرقدرت‌ها تکنولوژی‌ها را در انحصار خود قرار داده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: ابرقدرت‌ها برای حفظ سلطه و در دست گرفتن نبض اجتماعی جامعه جهانی، تمام تکنولوژی و فناوری‌ها را در انحصار خود قرار داده‌اند.

ابرقدرت‌ها تکنولوژی‌ها را در انحصار خود قرار داده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد حسین روزیطلب بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از دانش‌آموزان قهرمان ورزشکار در مسابقات کشوری اظهار داشت: بهترین ثمر و میوه جامعه، جوانان و نوجوانان و آینده‌سازان جوامع بشری هستند.
روزیطلب خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری تحصیل، تهذیب و ورزش سه عنصر اساسی برای تربیت نسل‌های جوان و نوجوانان است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس تصریح کرد: توجه دانش‌آموزان به تهذیب، منش و روحیه انسانی، معرفت آنان را افزایش می‌دهد.
وی اضافه کرد: برای رسیدن جوانان به عرصه‌های فناوری و علمی باید امکانات و تجهیزات کافی در اختیارشان قرار گیرد تا شاهد حضورشان در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.
روزیطلب اظهار داشت: امنیت، آسایش و عدالت در سایه تقوای الهی در جامعه میسر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: توجه به ورزش برای شادابی، تندرستی و نشاط جامعه لازم و ضروری بوده چرا که جسم مقدمه حرکت روح است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: معلمان و مربیان تربیتی و آموزشی باید توجه ویژه‌ای به امر تعلیم و تربیت داشته باشند تا در آینده بتوانیم از توانمندی‌های علمی و معرفتی در توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس نیز در همایش تجلیل از دانش‌آموزان برتر گفت: اگر دانش‌آموزان دختر در زمینه‌های علمی، ورزشی صاحب مقام‌های برتر کشوری شوند و در آینده مادر و همسر خوبی باشند جامعه تبدیل به مدینه فاضله می‌شود.
غلامرضا غلامی خاطرنشان کرد: باید تلاش در جامعه در مسیر دستیابی به فناوری و تکنولوژی علمی و ایجاد جامعه امن و به دور از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اخلاقی باشد.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رتبه در زندگی که ارزش آن از کسب مدال ورزشی بالاتر بوده، الگوبرداری از سیرۀ حضرت فاطمه (س) است، گفت: توجه به مسائل اخلاقی و دینی در رسیدن به جامعه‌ای پویا و با نشاط از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول