اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

ایمان ایرانیان آنان را در مقابل ابرقدرت‌ها پیروز کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: اگر ایمان، اعتقاد به مبدا و معاد و روحیه شهادت طلبی باشد می‌شود با دست خالی در برابر تمام ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد و پیروز شد همانطور که ملت بزرگ ایران اسلامی این کار را انجام داد.

ایمان ایرانیان آنان را در مقابل ابرقدرت‌ها پیروز کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح ظهر امروز در مراسم دومین سالگرد شهدای روستای کردوان علیا این شهرستان اظهار داشت: تحصیل، تهذیب و رهروی راه شهدا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دلایل اصلی است که سبب رشد و پیشرفت منطقه می‌شود.
وی ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله(ع) و یاران با وفایش دهه محرم را دهه حماسه، ایثار، فداکاری، از خود گذشتگی و شهادت طلبی عنوان کرد.
مصلح افزود: شهدا جاودانه شدند و ره صد ساله را یک شبه طی کرده و بهشت را برای خودشان تضمین کردند.
خطیب نماز جمعه خورموج با اشاره به اینکه شهدا راه امام حسین(ع) را طی کردند، یادآورشد: هر کدام از شهدا می‌توانند 70 هزار نفر را شفاعت کنند.
مصلح تصریح کرد: خون امام حسین(ع) نظام سلطنتی یزید و معاویه را سرنگون کرد و امروز با تاسی از شما بسیجیان و شهدای دوران دفاع مقدس، برادران اهل سنت ما در میدان تحریر مصر و قاهره در مقابل دشمن تا دندان مسلح بدون هیچ گونه سلاح، مقاومت کردند و خون دادند و از فرعون مصر پیروز شدند.
وی خاطر نشان کرد: اگر ایمان، اعتقاد به مبدا و معاد و روحیه شهادت طلبی باشد می‌شود با دست خالی در برابر تمام ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد و پیروز شد همانطور که ملت بزرگ ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) این کار را انجام داد.
فرمانده سپاه دشتی نیز در این مراسم گفت: شهیدان کشتگان راه دوست و سربلندان عرصه عبودیت و بندگی‌اند که بر بلندای همه زیبایی‌ها تکیه زده‌اند.
مراد کاظمی افزود: شهیدان رفتند تا دین بماند، بر خاک افتادند تا عشق بازی و جوانمردی بر پای ایستد، جانفشانی کردند تا شریعت محمدی(ص) جان بگیرد، دست و پای خویش را اهدا کردند تا دست اجانب از ساحت مقدسات کوتاه شده و پایه‌های دین مستحکم شود.
وی ادامه داد: شهدا انسان‌های واصلی هستند، جذب ذات اقدس الهی شدند و امروز شاهد تمام اعمال ما هستند و از این روست که پیکرهای پاره آن‌ها، استخوان‌ها و حتی پلاک‌های زنگ زده این عزیزان خلقی را به خروش می‌آورند.
فرمانده حوزه مقاومت امام حسین(ع) زیارت ساحلی نیز در ادامه این مراسم گفت: این دومین یادواره شهدای روستای کردوان علیا و هشتمین یادواره شهدای این دهستان است.
غلامرضا احمدی افزود: این روستا در 65 کیلومتری جنوب غربی خورموج قرار دارد و بیش از 780 نفر جمعیت که همه مردم این روستا عضو بسیج است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول