اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع):

ایران اسلامی به یک ابرقدرت تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: ایران به مرحله‌ای از قدرت دست یافته که اگر دنیا به مقابله با او برخیزد طعم شکست را نخواهد چشید هرچند امروز تمام دنیا تشنه ارتباط با آن است زیرا به یک ابرقدرت‌ تبدیل شده است.

ایران اسلامی به یک ابرقدرت تبدیل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد عصر امروز در جمع بسیجیان نهاوند با اشاره به دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی اظهار کرد: ملتی که شهادت را عین سعادت بداند هرگز شکست نخواهد خورد.
وی گفت: ایران اسلامی امروز به مرحله‌ای از قدرت دست یافته که اگر همه دنیا با او به مقابله برخیزد مطمئناً طعم شکست و عقب‌نشینی را نخواهد چشید هرچند امروز همه دنیا تشنه ارتباط با ایران اسلامی هستند زیرا ایران اسلامی به واسطه ایستادگی در مقابل استکبار جهانی به یکی از ابرقدرت‌ها تبدیل شده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان مهم‌ترین رمز موفقیت کشورمان را وجود ولایت فقیه و رهبری باایمان، شجاع و آگاه به امور زمانه خواند که به امید همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.
وی به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اشاره کرد و ادامه داد: همه چیز در دنیا و منطقه دست به دست هم داده تا آمریکا و دیگر عناصر وابسته‌اش را بیش از پیش رسوا و شکست‌خورده نشان دهد.
رضوی‌راد با اشاره به گرفتار شدن غربی‌ها و استکبار به تعبیر آیات و روایات اشاره کرد و بیان داشت: هدف استکبار تسلط بر دیگر کشورهاست ولی روز به روز بر انزجار و بیداری ملت‌ها و مردم کشورها نسبت به آمریکا افزوده می‌شود.
وی به طراحی ترور شخصیت‌ها و نخبگان علمی کشور توسط آمریکا و موساد اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین اهدافی که دشمنان ایران اسلامی به تصویب رسانده‌اند، ترور جوانان عرصه علم و دانش است اما غافل از این هستند که هر قطره‌ای از خون آنها عامل بیشتر شدن انگیزه برای تعالی ایران اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به هسته‌ای شدن ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران به موضوعی علمی تبدیل شده و ما نیز تحت هیچ شرایطی از این فناوری صلح‌آمیز عقب نخواهیم نشست.
وی در پایان سخنانش بسیج را سرمایه ارزشمند کشور خواند و افزود: بسیج و بسیجی قدرتی فراتر از مقوله نظامی است و امروز بسیجی بودن به عنوان ارزشمندترین گوهر وجود هر ایرانی تبدیل شده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول