اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت ریگان:

بهانه‌جویی ابرقدرت‌ها برای رهایی از باتلاق است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ریگان گفت: کشورهای به ظاهر متمدن و ابر‌قدرت‌ها هر روز بهانه‌ای جدید را برای ایران ایجاد می‌کنند و می‌خواهند خود را از باتلاقی که در آن گرفتار شدند، نجات دهند.

بهانه‌جویی ابرقدرت‌ها برای رهایی از باتلاق است
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام محمد شهر‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان با اشاره به عید غدیر خم اظهار داشت: کتاب‌های متعددی برای جانشینی حضرت علی (ع) نوشته شده و ولایت ایشان را به اثبات رسانده‌اند، همه ما باید در مسیر امیر‌المومنین (ع) قرار گیریم و در اعمال، رفتار و کردارمان این امام بزرگوار را الگو قرار دهیم.
وی افزود: با توجه به این عید بزرگ همت خود را دو چندان و جشن‌های این عید را در سراسر شهرستان با‌شکوه خاص برگزار کنیم.
شهر‌آبادی همچنین با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی بیان داشت: در آموزهای دینی ما نسبت به مسئله علم‌آموزی کسب معرفت سفارش زیادی شده است.
وی عنوان کرد: باغ‌ها و بوستان‌های علما کتاب است، آماری که در جامعه اسلامی ما از فرهنگ کتاب و کتابخوانی منتشر می‌شود، بسیار نگران کننده است لذا همه ما باید یکی از کالاهای اساسی خانواده خود را کتاب قرار دهیم و با کتاب خواندن مأنوس شویم.
شهرآبادی افزود: فضا برای مطالعه در شهرستان ریگان فراهم شده و با وجود کتابخانه عمومی، اما استقبال خوبی از آن صورت نمی‌گیرد.
امام جمعه موقت ریگان با اشاره به اینکه اکنون ما شاهد پیشرفت و ترقی در جوامع بین‌المللی هستیم، گفت: علم و آگاهی خود را به وسیله کتاب بالا ببریم و به بهانه این نام‌گذاری‌ها توجه ویژه به کتاب شود.
وی تصریح کرد: کشورهای به ظاهر متمدن و ابر‌قدرت اکنون به دست و پا زدن افتادند و هر روز بهانه‌ای جدید را برای ایران ایجاد می‌کنند و با این تهدیدها قصد دارند خود را از باتلاقی که در آن قرار دارند، نجات دهند.
شهرآبادی خاطرنشان کرد: تمام مقامات آمریکایی مسئله حمله به ایران را مطرح می‌کنند و در پی ارعاب ملت ایران هستند، اما ملت ایران مسیر خود را پیدا کرده و روز به روز به عظمت و شکوه آن افزوده می‌شود.
وی اظهار داشت: دشمنان با ترور به جایی نمی‌رسند، ملت ایران هیچ باکی ندارد و با صلابت و استواری راهش را با ثبات ادامه می‌دهد.
شهرآبادی بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در هر جا ترور و جنایتی صورت می‌گرفت، آمریکا در آنها دخیل بود به طوریکه مقام معظم رهبری فرمودند، ما صدها سند از جنایت آمریکا علیه مردم مظلوم ایران داریم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول