اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

استقبال از رهبری پاسخ به ابرقدرت‌ها بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: استقبال بی نظیر مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب پاسخ دندان شکنی به همه ابرقدرت‌ها و هیاهوهای آنان بود که بیان می‌کنند مردم از نظام و رهبری جدا شده‌اند.

استقبال از رهبری پاسخ به ابرقدرت‌ها بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، حجت‌الاسلام سید حسین رکنی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردخون اظهار کرد: مهم‌ترین انتظاری که همه ملت‌ها از دولت‌ها دارند برقراری عدالت اجتماعی است که منحصر به نظام اسلامی نمی‌شود.
وی افزود: با نگاه به وقایع امروز جهان متوجه اعتراض مردم آمریکا و اروپا می‌شویم که به دلیل تضییع حقوق خود توسط حاکمان ظالم برخاسته‌اند.
رکنی‌حسینی خاطرنشان کرد: اگر دولت‌مردان به آیات قرآن و کلام زیبای امام علی(ع) در نهج‌البلاغه عمل می‌کردند اکنون شرایط جهان به گونه ای دیگر بود.
وی ادامه داد: چنانچه در نامه امام علی به مالک اشتر ویژگی‌های حاکم در جامعه تشریح شده که بیت‌المال مربوط به همه مردم است و نظام باید به صورت مساوی بین آنان تقسیم کند که اگر این‌گونه عمل شود و عدالت رعایت گردد هیچ فقیری نخواهیم داشت و همه به حقوق خود می‌رسند.
امام جمعه بردخون با تسلیت سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی در23مهر بیان کرد: منافقان کوردل با شهادت نماینده حضرت امام و امام جمعه کرمانشاه بار دیگر پستی و زبونی خود را اثبات کردند ولی شهادت ملت ما را نسبت به اهداف نظام مصمم‌تر کرد و اکنون هیچ ترسی از قدرت‌های جهانی نداریم.
وی با اشاره به هفته پیوند گفت: 23 تا30 مهر با عنوان هفته پیوند اولیا و مربیان نام‌گذاری شده که نیاز به کارهای عملی و اثر گذار است به نحوی که با شعار و گزارش و تبلیغات سپری نشود و همگی به وظیفه خود در برابر دانش‌آموزان عمل کنیم و تنها به فکر غذای جسمی آنان نباشیم و در زمینه‌های فرهنگی و معنوی تلاش کنیم.
رکنی‌حسینی ادامه داد: آیا همه مسئولان در این راستا به وظیفه خود عمل کرده‌اند؟ پس با وجود اینکه اولیا درگیر زندگی هستند و حتی روز جمعه در مراسم نماز جمعه شرکت نمی‌کنند و به امرار معاش اشتغال دارند و متأسفانه برخی از وضعیت فرزندان خود بی‌خبرند نیازمند توجه مضاعف مسئولان آموزش و پرورش هستیم.
وی تصریح کرد: با توجه به دوری اولیا از مدارس این نام مناسبتی ندارد و باید همه اولیا در مدارس حضور داشته باشند و ارتباط خوبی با مربیان و معلمان برقرار کنند و برای تعالی و پیشرفت سرنوشت فرزندان خود تلاش کنند.
امام جمعه بردخون با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه گفت: استقبال بی نظیر مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب پاسخ دندان شکنی به همه ابرقدرت‌ها و هیاهوهای آنان بود که بیان می‌کنند مردم از نظام و رهبری جدا شده‌اند.
وی افزود: در هیچ جای جهان چنین وفاداری را نمی‌بینیم که این نشان از میثاق مجدد با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول