اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سردار حجازی: متهم کردن ایران ناشی از بیداری اسلامی است

بیداری اسلامی‌ ناقوس مرگ ابرقدرت‌ها را به صدا درآورد

خبرگزاری فارس: معاون ‌آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بیداری اسلامی در جهان ناقوس مرگ ابرقدرت‌ها در جهان را به صدا درآورده است.

بیداری اسلامی‌ ناقوس مرگ ابرقدرت‌ها را به صدا درآورد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار سیدمحمد حجازی عصر امروز در دومین کنگره بین‌‌المللی شعر مقاومت در بوشهر اظهار داشت: قدرت‌های استکباری بیش از هر زمان دیگری احساس خطر می‌کنند و در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند و به اقدامات بی‌ارزش دست می‌زنند.
‌وی افزود: استکبار با متهم کردن مسلمانان به تروریست بودن و طرح اسلام‌هراسی در جهان می‌خواهند نور پرفروغ بیداری اسلامی را خاموش کنند و این خیزش بزرگی را که در کشورهای اسلامی به خواسته است نوید بخش سقوط ابرقدرت‌هاست‌.
معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: شعر ریشه در احساس و فطرت انسان دارد و اعماق وجود انسان‌ها ریشه می‌گیرد و به همین دلیل است که شعر مورد پسند است.
حجازی اظهار داشت: شعر چون فطری است موزون، شیوا و لطیف است و به نوعی زبان مشترک جوامع محسوب می‌شود.
‌وی با بیان اینکه شعر مقاومت برای بیان مقاومت‌ تاثیرگذار است، افزود:هیچ مقاومتی بدون شعر تعمیق نیافته و ماندگار نشده است‌.
معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: شعر و مقاومت پیوند دیرینه دارند و با هم مانوس بوده و هستند به ویژه اینکه مقاومت به توصیف اسلامی متصل است‌.
حجازی اظهار داشت: این کنگره با هوشمندی تمام در موقعیت و زمانی مناسب برگزار می‌شود چرا که در بهبوهه بیداری اسلامی کشورهای منطقه بوده و جهت‌گیری  آن به سمت تعمیق پیشرو و تکریم از این بیداری اسلامی است.
معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بیداری اسلامی در جهان ناقوس مرگ ابرقدرت‌ها را به صدا درآورده و آن‌ها بیش از هر زمان دیگری احساس خطر می‌کنند و در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند‌.
‌وی‌ با اشاره به همزمانی کنگره شعر مقاومت با روز 13 آبان ‌اظهار داشت: 13 آبان نیز  مقاومت و بیداری‌ اسلامی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار است‌.
حجازی اضافه کرد‌: بوشهر در گذشته تاریخی درخشان در مبارزه با استعمار داشته و ملت آن در مقاومت اسلامی پیشگام و پیشقدم بوده است و در مبارزه با زیاده‌ خواهی‌های‌ دشمنان سابقه طولانی دارد‌.
معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بوشهر قتلگاه متجاوزان و کسانی بوده که برای تجاوز ‌به این سرزمین آمدند اما به درک واصل شدند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول