اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

رحیمیان: ایران ابرقدرت منطقه است

خبرگزاری فارس: نماینده ویژه مقام معظم رهبری از ایران به عنوان ابرقدرت منطقه نام بردو آن را حاصل رهبری امام خمینی و مجاهدت مردم عنوان کرد.

رحیمیان: ایران ابرقدرت منطقه است
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه‌، حجت‌الاسلام حسن رحیمیان امروز با حضور در جمع مردم در ورزشگاه شهدای قصرشیرین، از ایران اسلامی به عنوان ابر قدرت منطقه نام برد و آن را حاصل رهبری امام خمینی (ره) و مجاهدت مردم عنوان کرد که پس از گذشت سال‌ها هنوز با بیرق حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به سوی قله‌های افتخار و عظمت گام برمی‌داردند.
نماینده ویژه مقام معظم رهبری ادامه داد: نهضت بیداری مردم خاورمیانه ناشی از الگو شدن انقلاب اسلامی برای این ملت‌هاست و اندیشه‌های غرب و شرق توان مبارزه با اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب راندارند.
حجت‌الاسلام ملکی امام جمعه شهرستان قصر‌شیرین نیز با اشاره به پایداری مردم این خطه رمز پایداری نظام را پیروی از ولایت فقیه و نایب برحق امام زمان در عصر حاضر عنوان کرد و از تلاش مسئولان نظام اسلامی قدردانی کرد
پروین فرماندار قصر شیرین هم با اشاره به طرح‌های بزرگ اجرایی و در دست اجرا پس از انقلاب اسلامی در شهرستان قصر شیرین گفت: رفاه و امنیت کنونی با وجود 186کیومتر مرز مشترک با کشور عراق مرهون تلاش مردم و مسئولان انقلاب اسلامی و خون شهدای است‌.
در ادامه این سفر تا ساعتی بعد نشست شورای اداری با حضور نماینده مقام معظم رهبری در فرمانداری این شهرستان برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام رحیمیان در ابتدای ورود به قصر‌شیرین در گلزار شهدای این شهر حضور یافت وبه مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول