اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 روز آینده صورت می‌گیرد

آغاز طرح نظارت ویژه ایام نوروز در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت و بازرسی اصناف استان مرکزی از آغاز طرح ویژه نظارت ویژه ایام نوروز از 15 روز آینده خبر داد.

آغاز طرح نظارت ویژه ایام نوروز در استان مرکزی
جمشید زند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طرح نظارت و بازرسی ویژه ایام نوروز با توجه به افزایش تقاضای عمومی این طرح نظارتی به منظور تشدید میزان بازرسی‌ها از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان به اجرا گذاشته می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح نظارت ویژه نوروز با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه در ایام پایانی سال، پایش مستمر بازار عرضه و تقاضا، تامین، توزیع و ارایه به موقع کالا و خدمات، رسیدگی سریع به شکایات و گزارش‌های مردمی و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها به اجرا در می‌آید.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی اصناف استان مرکزی با بیان اینکه طرح نظارت و بازرسی از بازار هم‌اکنون به صورت نامحسوس و محسوس در حال اجراست، گفت: در طرح نظارت ویژه ایام نوروز نظارت‌ها و بازرسی‌های تخصصی‌تر شده و از شدت بیشتری نسبت به سایر فصول سال برخوردار خواهد بود.

زند افزود: در این طرح نیروها تخصصی و بر اساس درجه‌بندی کار نظارت را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه فصلی کالا در شهرهای استان اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز کالاهایی همچون البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی‌جات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، قند و شکر، روغن‌نباتی، برنج، انبار و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره‌بار و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول