اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز قانون هدفمند کردن یارانه‌ها؛

اصناف آذربایجان‌شرقی 16 هزار تخلف کردند

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی گفت: از آغاز قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اصناف 16 هزار تخلف کردند.

اصناف آذربایجان‌شرقی 16 هزار تخلف کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی، اسماعیل عطاپور از انجام بیش از 401 هزار و 462 مورد بازرسی از آغاز قانون هدفمند کردن یارانه‌ها تاکنون در استان خبر داد‌ و‌ گفت: از این تعداد بازرسی بیش از 16 هزار و 588 مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی با اشاره به عمده تخلف‌های کشف شده‌ تصریح کرد: این تخلف‌ها به ترتیب بیشترین مورد مربوط به خودداری از درج قیمت و نرخ‌نامه به تعداد 7 هزار و 537 مورد، گرانفروشی 3 هزار و 464 مورد، خودداری از صدور صورتحساب 2 هزار و 82 مورد، تقلب در کسب یک هزار و 470 مورد تخلف، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی 922 مورد، تداخل صنفی 625 مورد تخلف، حمل و نقل همچنین نگهداری عرضه و فروش کالای قاچاق 549 مورد تخلف، ضرر و زیان به اشخاص ثالث بر اثر وقوع تخلف صنفی 522 مورد، کم‌فروشی 431 مورد تخلف، برگزاری حراج غیر قانونی 216 مورد تخلف است.
‌طرح نظارتی ویژه هدفمند کردن یارانه از ابتدای اجرای این طرح از آبانماه سال 89 آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول