اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان قلعه‌گنج:

صیانت از آرای مردم وظیفه همگانی است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان قلعه‌گنج گفت: پاسداری و صیانت از آرای مردم وظیفه همگانی و همچنین وظیفه تخصصی شورای نگهبان است.

صیانت از آرای مردم وظیفه همگانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمود فلاحی شامگاه یکشنبه در جلسه توجیهی سرناظران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله موجود در انتخابات سال جاری نظارت استصوابی است که در آن سلامت انتخابات از هر جهت و در هر مرحله به عهده شورای نگهبان است.

وی با بیان اینکه خداوند امر کرده است «امانت‌ها را به اهل آن بسپارید»، افزود: از آنجا که امانت هرچه گرانبهاتر باشد، امانتدار نیز باید امین‌ و مورد اعتمادتر باشد، امانتداری از آرای مردم نیز یکی از وظایف مهم سرناظران و ناظران شورای نگهبان است.

فلاحی تصریح کرد: پاسداری و صیانت از آرای مردم وظیفه همگانی و همچنین وظیفه تخصصی شورای نگهبان است.

وی بیان کرد: از آنجا که سلامت نظام به سلامت انتخابات وابسته است، می‌طلبد از این وظیفه خطیر و امانت گرانبها به خوبی حفاظت شود تا افراد لایق و دارای صلاحیت قانونگذاری که بر اساس آرای مردم انتخاب می‌شوند به مجلس راه پیدا کنند.

فلاحی با اشاره به ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: هر ساله در دهه فجر ملت ایران جواب دندان‌شکنی به دشمنان و تفرقه‌افکنان دین داده و با حضور خود به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان لبیک گفته‌اند.

وی عنوان کرد: دهه فجر زمان‌شناسی ملت همیشه در صحنه ایران را به رخ جهانیان می‌کشد که این فرصت را به خوبی شناخته و از آن حداکثر بهره را می‌برند.

فلاحی گفت: در دهه فجر همانند 9 دی ماه 88 عمل به تکلیف، پیام و هشدار مهم و بزرگی را به گروه‌ها و احزاب مختلف از جمله خواص جامعه می‌دهد که ملت منتظر خواص نمی‌مانند و همواره حامی و پشتیبان ولایت هستند.

وی اذعان کرد: مردم کشور ما برخلاف تصور دشمنان داخلی و خارجی نه تنها خسته نشده‌اند بلکه محکم‌تر از قبل پای اعتقادات خویش ایستاده‌اند.

فلاحی به حضور پررنگ مردم در انتخابات سال‌های گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: در این انتخابات نیز مردم کشور ما حضور باشکوهی را رقم می‌زنند و جواب کوبنده‌ای به دشمنان نظام می‌دهند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: به تعبیر مقام عظمای ولایت «دهه فجر حاکمیت اراده خداوند، روح دیانت به دل‌های مردم و ایمان به توفیق الهی است».

به گزارش فارس، در جلسه توجیهی سرناظران انتخابات شهرستان قلعه‌گنج 120 نفر به عنوان سرناظر و ناظر شورای نگهبان حضور داشتند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول