اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه سال جاری صورت گرفت

106 هزار مورد نظارت و بازرسی بر اصناف استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: 106 هزار و 381 مورد بازرسی و نظارت در سطح عمده فروشی و خرده فروشی طی 9 ماه سال جاری در استان زنجان صورت گرفت.

106 هزار مورد نظارت و بازرسی بر اصناف استان زنجان
مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در پی بازرسی‌های صورت گرفته در استان زنجان 2 هزار و 23 فقره پرونده در 9 ماه سال جاری تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در 9 ماه سال جاری در استان زنجان 2 میلیارد و 908 میلیون و 127 هزار و 447 ریال اعلام شده است، خاطر نشان کرد: به بسیاری از پرونده‌ها رسیدگی شده و در حال حاضر برخی از آن‌ها نیز در حال رسیدگی و پیگیری است.
معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه در زمینه کالاهای قاچاق 495 فقره پرونده در 9 ماه سال جاری تشکیل شده است، اضافه کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها 360 میلیون و 351 هزار و 660 ریال محاسبه شده است.
وی با تاکید بر اینکه مردم در راستای پیشگیری از تخلفات صنفی و ... در سطح استان زنجان همکاری بسیار خوبی با مجمع امور صنفی و حوزه نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت دارند، ادامه داد: 2 هزار و 912 شکایت مردمی در 9 ماه سال جاری در استان به ثبت رسیده است.
شریفی با اشاره به اینکه در 9 ماه سال جاری 580 فقره پرونده منجر به تخلف در پی شکایت‌های مردمی تشکیل شده است، تصریح کرد: در حال حاضر 153 فقره از این پرونده‌ها مختومه شده است.
وی با بیان اینکه در طول آذر ماه سال جاری 9 هزار 957 بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان صورت گرفته است، افزود: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در طول یک ماه گذشته 306 فقره عنوان شده است، که در حوزه قاچاق کالا نیز 60 فقره پرونده به منظور رسیدگی به این مقوله تشکیل شد.
معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان اظهار داشت: در طول آذر ماه سال جاری 229 گزارش مردمی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان دریافت شده است که بخشی از گزارشات مردمی منجر به تشکیل 90 پرونده و رسیدگی به شکایات شده است.
وی یادآور شد: پرونده‌‌های تشکیل شده در آذر ماه سال جاری در استان زنجان در زمینه قاچاق کالا شامل کالای دخانی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول