اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دی ماه سال جاری صورت گرفت

بازرسی از 9700 واحد صنفی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی دی ماه سال جاری 9 هزار و 773 مورد نظارت و بازرسی از صنوف و واحدهای مختلف استان زنجان صورت گرفته است.

بازرسی از 9700 واحد صنفی در استان زنجان
مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی دی ماه سال جاری 392 فقره پرونده در زمینه تخلفات اصناف مختلف تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد تخلفات صورت گرفته طی ماه گذشته 502 مورد گزارش شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته 54 مورد از پرونده‌ها غیر متخلف ثبت شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 122 فقره از پرونده‌های تخلفات دی ماه سال جاری متخلف گزارش شده است، ادامه داد: در حال حاضر 77 پرونده تخلف مختومه اعلام شده است که سایر پرونده‌ها نیز در دست پیگیری و اقدام است.

وی همچنین با اشاره به اینکه 329 فقره شکایات مردمی طی دی ماه سال جاری توسط مجمع امور صنفی استان زنجان دریافت شده است، اضافه کرد: 166 مورد از شکایات مربوط به بخش کالا و 140 مورد نیز در زمینه خدمات بوده است.

شریفی به تشکیل 50 فقره پرونده در زمینه قاچاق کالاها اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی این کالاها 10 میلیون و 490 هزار و 60 ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر کالاهای قاچاق کشف شده توسط بازرسان مجمع امور صنفی استان زنجان طی دی ماه سال جاری شامل لوازم آرایشی، دخانی (سیگار) و لوازم خانگی می‌شود، تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده نیز 400 میلیون و 162 هزار و 750 ریال محاسبه شده است.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول