اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل:

انتخابات مظهر همبستگی ملی در پیشبرد اهداف نظام است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل گفت: انتخابات مظهر همبستگی ملی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی است.

انتخابات مظهر همبستگی ملی در پیشبرد اهداف نظام است

داور نظرعلیان در حاشیه ستاد انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: انتخابات بهترین صحنه فراهم کردن تفکر مشارکت مردم در صحنه مدیریت جامعه است.

وی تصریح کرد: اگر سیاست‌گذاری‌ها در این زمینه به شایستگی اتفاق بیفتد انتخابات می‌تواند یک قدرت نرم بی‌نظیر برای نظام اسلامی ما به شمار آید.

این مسئول از انتخابات به عنوان مظهر همبستگی ملی در اعتلای نظام اسلامی یاد کرد و افزود: از تمام رسانه‌ها، اصحاب خبر و اطلاع‌رسانی انتظار داریم بدون دامن زدن به تبلیغات زودهنگام صحنه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران را به صحنه افزایش توانمندی‌‌های امنیتی سیاسی، اجتماعی و حتی فرهنگی تبدیل کنند و خود مبلغ حفظ قانون‌مداری در عرصه انتخابات سرنوشت‌سازی همچون مجلس باشند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل مجلس مقتدر را عامل محرک در پویایی سایر قوای کشور دانست و گفت: اگر مجلس شورای اسلامی جایگاه اصیل و ارزشی خود را حفظ کرده و مردم نیز با انتخاب نمایندگانی اصلح و شایسته به تحرک روزافزون آن کمک کنند در حقیقت نظام پارلمانی ما به نظام بی عیب و نقص تبدیل خواهد شد.

نظرعلیان در بخش دیگری از سخنان خود به مقررات جدید در حوزه تبلیغات اشاره کرد و ابراز داشت: در ایام تبلیغات کاندیداها و طرفداران آنها موظف هستند موارد قانونی را در تبلیغات رعایت کنند و به جد بایستی از تخریب کاندیداهای دیگر از طریق سخنرانی، پخش بروشور و برخی اقلام تبلیغاتی خودداری کنند.

این مسئول ادامه داد: در چند نقطه شهر اردبیل و سایر شهرها قرار است با درایت فرمانداران و روسای ستادهای انتخاباتی حوزه‌های مختلف مکان‌هایی برای تبلیغات چهره به چهره در نظر گرفته شود تا کاندیداها بهتر و شایسته توانمندی خود را به مردم معرفی کنند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل چاپ هرگونه بنر، استفاده از بلندگوهای آزار دهنده و سوء استفاده از برخی فرصت‌ها و موقعیت‌ها را عملی غیر قانونی عنوان کرد و افزود: وظایف و اختیارات انتخابات هم برای مجریان، هم برای کاندیداها و هم طرفداران آنها مشخص شده و ما به جد فعالیت انتخاباتی کاندیداها را رصد می‌کنیم و با همکاری خوبی که با کمیته پیگیری جرایم انتخابات به ریاست رئیس دادگستری استان داریم در اندک مدت به تخلفات انتخاباتی رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول